BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 14:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] jaki pasek i rolki??
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 19:58 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: PuÂławy
Witam wszystkich!

Kupiłem sprowadzone e30 1988 1.6 m40b16, 169tyś.
Chce kupić pasek i napinacze, rolki. Co kupić żeby było dobre?
Jakie są koszty wymiany (tak mniej więcej) i czy coś tam jeszcze trzeba dokupić?
aa i w co warto jeszcze zainwestować do tego samochodu, żeby później nie dokładać...
nic nie czaje w samochodach więc prosze o odpowiedź jak dla debila :hyhy:

dzieki!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 20:15 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Pasek: Gates, Goodyear
Rolki: Ruville, SKF

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 20:23 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: PuÂławy
dzięki!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 08:49 
Jeśli mogę coś zasugerować to rolki Ruville możesz sobie odpuścić - w moim silniku wyją jak potępione od zamontowania. Zmiany naciągu paska nie pomogły - pozostaje SKF a co do paska to od 40kkm mam Contitecha (o ile dobrze pamiętam nazwę) i nie urwał się :).

Pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 09:06 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: PuÂławy
właśnie znalazłem zestaw GATES + SKF więc taki kupie.
dzięki!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 11:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
olek747 napisał(a):
Jeśli mogę coś zasugerować to rolki Ruville możesz sobie odpuścić - w moim silniku wyją jak potępione od zamontowania. Zmiany naciągu paska nie pomogły - pozostaje SKF a co do paska to od 40kkm mam Contitecha (o ile dobrze pamiętam nazwę) i nie urwał się :).

Pozdrawiam


Tylko że we wszystkich rolkach Ruville są części INA, te same które znajdziesz w większości zestawów SKF.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL