BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 22:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Nie daje ciepła duze cisnienie w chłodnicy ?
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 21:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Wałcz/Kłębowiec
Moje BMW: E34/E30
Kod silnika: M20B20/M30B35
Witam mam taki problem z bmw e34 M20 . Nie daje mi ciepła do kabiny nawet jak przekręcę wskażnik na maxa na 4 . Wytwarza się duże ciśnienię w chłodnicy i na węzach ze wyrzuca płyn ze zbiorniczka . A węże są dalej zimne od ogrzewania . Wskażnik jak się jedzie pozostaje w pozycji pionowej jak sie stanie to temperatura wzrasta i wskaznik rośnie i wyrzuca płyn .podejrzewam ze poszła uszczelka pod głowicą może ktoś miał podobny przypadek ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 21:25 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
moze wystarczy dobrze odpowietrzyc :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 21:58 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
niekoniecznie uszczelka prawdopodobnie siadła pompa wody
nie jezdzij autem aż naprawisz bo faktycznie pójdzie uszczelka albo jeszcze gorzej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2009, 17:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Wałcz/Kłębowiec
Moje BMW: E34/E30
Kod silnika: M20B20/M30B35
A na jakiej podstawie pan to ocenia ,mi wszyscy mówią mechanicy nie mechanicy ze to uszczelka pod głowica . J sie osobiscie na tym nie znam i ne chce niepotrzebnie silnika rozbierać.

_________________
Z miłosci do BMW. FM Racing Team E30 M40B16- M30B30- M30B35- Turbo kit by M106
Michał & Fabian


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2009, 17:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Wałcz/Kłębowiec
Moje BMW: E34/E30
Kod silnika: M20B20/M30B35
Na wolnych obrotach jak jest zimny tez wyrzuca płyn z e zbiorniczka przy chłodnicy.

_________________
Z miłosci do BMW. FM Racing Team E30 M40B16- M30B30- M30B35- Turbo kit by M106
Michał & Fabian


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2009, 17:29 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witam kolego uszczelka to juz ostatecznosc najpierw po kolei dobrze odpowietrz uklad bardzo wazne i wcale nie proste ,drugie sprawdz termostat lub go na jakis czas wyjmij ,sprawdz wisko i pompe na koncu dopiero zajmij sie uszczelka a mechanikow nie sluchaj dla nich zawsze jest to uszczelka no chyba ze przy odpowietrzonym ukladzie(dobrze) przy odkreconym korku zbiornika najlepiej wlasnie bez termostatu podczas dodawania gazu beda szly spore ilosci bombli i bedzie wypluwal plyn nawet gdy jeszcze nie osiagnie wiekszej temp to wtedy martw sie uszczelka ,lub glowica


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2009, 17:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Wałcz/Kłębowiec
Moje BMW: E34/E30
Kod silnika: M20B20/M30B35
Ja odpowietrzam układ tu na termostacie jest taka śruba i nic się nie dzieje . I co to jest ,, visko'?

_________________
Z miłosci do BMW. FM Racing Team E30 M40B16- M30B30- M30B35- Turbo kit by M106
Michał & Fabian


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2009, 19:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 80
Lokalizacja: orzysz
jak to sie nic nie dzieje.musi isc plyn albo powietrze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2009, 22:48 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego
uszkodzona uszczelka objawia się zasadniczo w ten sposób
albo płyn chłodzacy pójdzie do oleju i wtedy na bagnecie będziesz miał kawę z mlekiem
albo przedmuchuje do układu chłodzenia i wtedy jak pisał kolega wyżej po zdjęciu korka od zbiorniczka będą leciały bomble
ale wtedy można sprawdzić obecność spalin w płynie chłodzącym
jeżeli nie masz żadnego z tych objawów to uszczelka jest cała a usterki należy szukać gdzie indziej
jeżeli płyn poszedłby prosto na cylindry to ciągnąłbyś za sobą chmurę białego dymu i byłyby trudności z uruchomieniem zimnego auta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2009, 23:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
michalbmw520i napisał(a):
Ja odpowietrzam układ tu na termostacie jest taka śruba i nic się nie dzieje . I co to jest ,, visko'?


Odpalasz silnik, przekręcasz ogrzewanie na max i odkręcasz tą śrubkę aż wyleci całe powietrze.

Visco to wentylator przy silniku jak jest uszkodzony to będzie ci się gotował, miałem to samo w M20.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 00:50 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 325
Lokalizacja: Nowowola BSK 36NS
Moje BMW: e46 320iT
Kod silnika: M54B22
witam kolego ja tak mialem e34 tds grzal mi sie nie bylo cieplego ogrzewania i temp rosla i wywalalo plyn a dzialo mi sie to na trasie wien stop! laweta i do domu na drugi dzien z kumpel ktory zna TDs na pamicec wyjelismy pompe wody i wirnik byl urwany bo plastikowy wienc kupilem nowa pompe z metalowym wirnikiem i zalozylismy i tera wszystko ok bunia lata jak tzeba. ps. nie zaczynalem od termostatu bo 3tyg zmienialem bo za szybko sie otwieral Wienc ja stawiam na pompe ale jak dlugo ci chodzil na goroncym plynie to moglo glowica penknac :szok:

_________________
bo to co mnie cieszy to BMW
A Ja się Podobam
viewtopic.php?f=6&t=45423&start=40


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 10:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
blazej525 napisał(a):
witam kolego ja tak mialem e34 tds grzal mi sie nie bylo cieplego ogrzewania i temp rosla i wywalalo plyn a dzialo mi sie to na trasie wien stop! laweta i do domu na drugi dzien z kumpel ktory zna TDs na pamicec wyjelismy pompe wody i wirnik byl urwany bo plastikowy wienc kupilem nowa pompe z metalowym wirnikiem i zalozylismy i tera wszystko ok bunia lata jak tzeba. ps. nie zaczynalem od termostatu bo 3tyg zmienialem bo za szybko sie otwieral Wienc ja stawiam na pompe ale jak dlugo ci chodzil na goroncym plynie to moglo glowica penknac :szok:


Człowieku zainstaluj sobie nową Mozille i poprawiaj błędy bo się tego nie da czytać :znudzony:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 13:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Wałcz/Kłębowiec
Moje BMW: E34/E30
Kod silnika: M20B20/M30B35
Jestem już na 100% pewny ze to uszczelka ponieważ wziołem urządzenie do sprawdzania ciśnienia w głowicy i 2 tłoki mają za małe ciśnienie są to tłoki 2 i 4 . A i na bagnecie jest zadurzy poziom oleju i jest taka kawa z mlekiem więc to uszczelka .

_________________
Z miłosci do BMW. FM Racing Team E30 M40B16- M30B30- M30B35- Turbo kit by M106
Michał & Fabian


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 16:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Nic tylko świnkę skarbonkę rozbijać i do dzieła. Współczuję.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 13:41 
witajcie chlopaki ja mialem ten sam problem i ot nie jest ani uszczelka ani termostat bo witedy nie ma prawa wywalac plynu ze zbiorniczka bo pacuje na malym obiegu a problem masz w tym kolego ze masz zatkana nagrzewnice na 1000% ja mialme to samo tez wywalami mi plyn ze zbiorniczka.jesli masz w garazu kompresor lub dojscie go sprenzonego powietrza to odkrec przewody wchodzace do nagrzewnici w w jeden z nich wsadz wonz z cicnieniem i poprostu je przedmuchaj a zobaczysz poprawe z drugiego weza powinno leciec swobodnie powietrze!! napisz jakie postepy sa;) pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 13:47 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
nie wiem czy dobrze rozumie ale sadzisz ,ze jesli bedzie uszkodzony termostat lub wydmuchana uszczelka nie bedzie wywalalo plynu? jesli tak to kolego jestes w duzym bledzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL