znalazlem troche czasu a uszczelki kolektora ssacego juz dotarly wiec postanowilem je wymienic dlaczego je chcialem wymienic mowic chyba nie musze wszyscy chyba wiedza o tym silikonie zastosowanym przez fachowca
przebralem sie w ciuszki robocze skrzynke z narzedziami w lape i do samochodu zrobilem test obc i spalanie na 1h wachalo sie od 2,8-3.4 litra ladowanie aku 11.80V obroty kolo 400-500 na biegu jalowym silnik nie rowno pracowal ciezko wchodzil na obroty zabralem sie do pracy zdjalem kolektor i wyczyscilem zloty srodek fachowca zalozylem nowe uszczelki poskrecalem wszystko jak nalezy poszedlem do samochodu przekrecilem kluczyk i krece za 3 razem odpalil i na twarzy pojawil sie usmiech obroty na 600 ladowanie 14.10V spalanie na 1h miedzy 1,8-2,3 litra silnik chodzi rowno obroty wchodza jak nalezy no to trzeba by sie przejechac nie poznalem wlasnego samochodu az nie chcialo mi sie z niego wychodzic
a tu kilka fotek:
spalanie na 1h przed wymiana
tu mozna zobaczyc fachowosc profesionalisty z zor
chwila radosci
spalanie zaraz spadlo
ladowanie poprawne
sorki za jakosc zdjec ale to tylko zciachana 6630
