BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 00:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] brak obrotów na biegu jałowym
PostNapisane: 11 stycznia 2009, 15:42 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 28
Lokalizacja: Pszów
Moje BMW: 3er,5er
Kod silnika: M52B20...
Ostatnio moja beemka jakoś jak ja zapale gdy jest zimna to faluje na obrotach a niekiedy gaśnie jak by wogóle nie miala ssania.Tak tez jest podczas jazdy gdy dam na luz lub zmieniam bieg gaśnie...co to możebyć ??? Za pomoc z góry dziękuje. A nadmienie że mam e 34 520i.


Ostatnio edytowano 12 stycznia 2009, 08:37 przez Dawid85, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2009, 21:19 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
na początek zainteresuj się tzw. silniczkiem krokowym który odpowiada za wolne obroty jak go dotkniesz podczas pracy silnika to powinieneś czuć wibracje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 07:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
ja bym sprawdził jeszcze szcelnośc układu dolotowego powietrza, miałem podobny objaw wymieniałem gumowy element miedzy przepływomierzem a przepustnica (poprzedni własciciel juz go taśmował) i okazało się że jeden z węzy gumowych dochodzący do tego elementu był sparciały i pękł, niestety go jeszcze nie wymieniłem ale zaizolowałem i jest ok

jeszcze jedno pytanie czy masz instalację lpg? jeżeli tak to jaka i jakiego producenta?

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 22:43 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 28
Lokalizacja: Pszów
Moje BMW: 3er,5er
Kod silnika: M52B20...
autko nie posiada instalacji lpg...jutro jedzie na komputer i regulacje.A wczoraj wyczyscilem przewód z pdcisnienia i jest poprawa ale zobacze jeszcze gumowy element...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: brak obrotów
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 18:16 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 28
Lokalizacja: Pszów
Moje BMW: 3er,5er
Kod silnika: M52B20...
problem rozwiazany...pekniety przewód z przeplywomierza i wydmuchana uszczelka w kolektorze ssacym.... jest po regulacji i teraz to jest to :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL