BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 07:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] Różnice między m40 a m43
PostNapisane: 14 stycznia 2007, 19:08 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: AugustĂłw
Mam kilka pytań co do tych dwóch silników coś na temat osiągów trwałosci i tp.


Ostatnio edytowano 14 stycznia 2007, 23:14 przez gibam40, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2007, 19:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Bydgoszcz
M40 jest na pasku rozrzadu, ma 113 konikow
M43 jest na łańcuszku czyli trwalszy, i ma 115 konikow.

_________________
Dla was to kilka liter, dla nas cale zycie - B M W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2007, 19:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 666
Lokalizacja: WGR
Moje BMW: ciemne coupe
Mily napisał(a):
M40 jest na pasku rozrzadu, ma 113 konikow
M43 jest na łańcuszku czyli trwalszy, i ma 115 konikow.

tak ale pod warunkiem że chodzi o 318 bo m40 i m43 były zarówno 316 jak i 318

_________________
Bokiem Można Wszędzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2007, 19:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 691
Lokalizacja: DW
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: m52b25
jednak z lancuchem jest troche leoiej niz paskiem.bo wymiana lancucha to 500000km a pasek to 60000km.np.ja mam w swojej 325i 91' pasek ma przejechane 256000km przywiozlem z niemic niedawno i [cenzura] wie kiedy ten ten pasek byl wymieniany,a na lancuchy bym jaszcze raz tyle walnal.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2007, 20:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: AugustĂłw
O tym rozrządzie to słyszałem interesuje mnie raczej jak chodzą m43 bo m40 mam i może ktoś ma porównanie bo np miał takie silniki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2007, 20:14 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: AugustĂłw
Mily, mam pytanie jaki masz typ silnika bo w tym roku chyba weszły m43


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2007, 22:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 211
Lokalizacja: XXXXXXXXX
gibam40, od polowy 1993 roku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2007, 22:52 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 587
Lokalizacja: kwidzyn obecnie Nederland
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: m52b20
mniałem m40 1,8 a teraz posiadam m43 równierz 1,8 powiem ci tak że m40 są mniej trwale siadają wałki rozżądu i mają głośniejszą prace oraz ogólnie bardziej awaryjne są


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2007, 00:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Bydgoszcz
gibam40 napisał(a):
Mily, mam pytanie jaki masz typ silnika bo w tym roku chyba weszły m43


Ja mam M40 Samochod kupilem bez wczytywania sie w modele silnikow, kierowalem sie pojemnoscia, szukalem 1.8 Pozniej doczytalem ze moglem poszukac na lancuszku :) ale nie narzekam na pasek i na silnik. Przy zakupie mial podobno 164 tys i niby by sie zgadzalo bo w papierach mial wymieniany pasek przy 136tys a bylo to dwa lata temu wiec moz ei to rzeczywisty przebieg :)

_________________
Dla was to kilka liter, dla nas cale zycie - B M W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2007, 14:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: AugustĂłw
moja jak miała 164tys to też nie narzekałem gorzej jak przekroczysz 200tys wtedy prawie w każdej rozrząd do wymiany


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2007, 22:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 101
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Seat Leon
Kod silnika: 1.9 TDI
Niedawno calkiem zakupilem 1.8 na m43 i narazie po kilkuset kilometrach nie moge wiele powiedziec, smiga bez zarzutu, na swiatlach jak stoje czasami nie wiem czy silnik pracuje :D :hyhy:

_________________
W poszukiwaniach BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL