BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 lipca 2025, 00:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Silnik pracuje nierówno w zależoności od temperatury o
PostNapisane: 22 stycznia 2009, 11:59 
Witam!
Mam bardzo dziwny problem z moją Bunią. Przed mrozami tzn przy temperaturze na dworze około 5 do 10 stopni autko wariowało (dusiło go, obroty latały, silnik momentami sprawiał wrażenie jak by chciał wyskoczyc). Gdy temperatura otoczenia spadał poniżej zera to wszystko sie uspokoiło az do dzisiaj (+5 stpni C). Dużo o tym czytałem na forum i wydaje mi sie ze moze byc to przepływomierz ale nie jestem pewny i boje sie dac auto do mechanika bo wiadomo jak to z niektórymi (najpierw robią potem myśla). Jest wogóle szansa zeby po podpięciu pod kompa wykazało jaka jest przyczyna?
Pomocy!!!! Prosze:)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2009, 12:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Przyczyną mogą być kable wysokiego napięcia.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2009, 12:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
Albo cewki :)

Bo w 1.8is to już jest jak u mnie w M50 bodajrze że na każdy cylinder osobna cewka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL