BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 19:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Kilka pytań dotycząch silnika
PostNapisane: 21 stycznia 2009, 06:20 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
Witam!
Wczoraj wyjolem silnik i go rozkręciłem od dołu i wszystko sie ukazało straty jakie mam to 2 tłoki 1 korba i pierścienie nielicza glowicy.... Niewiem jak z wałem korbowym i z nim jedno z moich pytan...
1. Gdzie mi moga sprawdzić czy jest on prosty i ile mnie to bedzie kosztowało??
2. Gdzie moge znaleśc warsztat co mi to zrobi i udzieli gwarancji na swoja prace??
3. Znacie jakies sklepy internetowe zeby dowiedziec sie o ceny potrzebnych cześci??


4. Moze bede mial mozliwość kupna całego silnika w ale od skrzyni automatycznej.
Wiadomo silnik niekatowany i wogule, ale słyszalem ze takie silniki sa zamulone. Czy to prawda?? Jak go potem odmulic??
5. Jak wygląda sprawa ze zmiana skrzyni?? Bedzie trzeba cos kombionować i przerabiac??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2009, 22:57 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 136
Lokalizacja: Tarnogóra
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50b20
kolego to ja pomogę tylko na 2 ostatnie pytania :) no co do tego zmulenia to się za bardzo nie zgodzę ale jak juz by był no to pojezdzić jakiś czas mocno agresywnie i powinno pomóc ;) a z tym to nie będzie nic strasznego będzie pasowało na bank bo mocowanie jest to samo pozdrawiam :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL