BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 17:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Problem z Mostem 525i 94r.
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 21:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: radom
Witam. mam mały problem z mostem kupilem e34 525i 94r. od kolegi z zepsutym mostem , kupiłem nowy most ale był w innej obudowie i nie pasował wiec przełożyliśmy tylko cały mechanizm ze środka do starej obudowy ale nie przełożyliśmy ślimaka tego co łączy wał z mostem, na początku wszystko troche grzechotało w środku i samochód jechał ale tak jakby coś go hamowało i po wciśnięciu sprzęgła wszystko tam grzechotało przejechałem tak od warsztatu do domu coś kolo nonie cale 3 nawet nie 3 kilometry. następnego dnia wszystko działało idealnie wiec pojechałem spokojnie na miasto moze zrobilem z 10 km wracając lekko przycisnolem na 3 i po wbiciu 4 zblokowalo tylne koła i samochud stanoł wpoprzek dgroi i nie ruszyl tylko dalo sie pchnąć do tylu bo do przodu blokowalo a o własnych siłach juz nie jezdzi. oco chodzi? zły most wsadzony złe przełożenie , czy inny powód popsucia tego mostu? Prosze o pomoc bo samochód dopiero kupiony a stoi pod oknem i jak narazie nie daje radości z jazdy:(


Ostatnio edytowano 26 stycznia 2009, 08:26 przez Młody25, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 21:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Dyferka nie składa się domowymi sposobami ;) zostawiliście wałek atakujący z uszkodzonego dyfra i założyliście całą resztę ze sprawnego to niedopuszczalne trzeba ustawic odpowiednie luzy zresztą ten wałek pracował ze starym kołem zębatym był z nim spasowany nic z tego nie będzie wymień dyfer na taki jak powinien byc bez przeróbek bo może skończyc się gorzej jak zblokuje przy większej prędkości.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 21:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: radom
no było wymienione tak ze właśnie każdy myślał powinno działać, ale się nie udało i jutro już załorze nowy dyfer. powiedz mi jeszcze czy juz jak załoze nowy to nie bedzie problemu czy znowu może coś być nie tak i zblokuje?, czy to tylko tak sie stało ze wzgledu na to ze ten mechanizm różnił sie od tego wałka napędu?. bo dzis za szybko nie jechałem ale jak tak gdzieś w trasie przy 120km/h coś by zblokowało koła to troche mogło by sie gorzej skończyć niż postawienie bokiem na drodze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 21:55 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Jeżeli włożysz sprawny dyfer przy którym nikt nie kombinował o zbliżonym a najlepiej identycznym przełożeniu to musi byc dobrze :ok: przy używce zawsze istnieje ryzyko że coś się sypnie więc nie mogę Ci zagwarantowac tak samo jak osoba od której kupujesz ale to trzeba miec wyjątkowego pecha.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 22:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: radom
no własnie ten co kupiłem różnił sie tylko mocowaniamai a tak to niby ten sam rok co mój 94r. tylko ze ten był od kombi. a jeśli chodzi o przełożenie czytałem ze powinna z oku mosty być jakas tabliczka czy cos i tam powinno wszystko pisać ale nic takiego nie widzałem i niewiem jaki moze mieć przełożenie mój to jest silnik m50 24v 2.5 , i niewiem jakie ma przełożenie i jak moge poznać że używany most bedzie mial takie samo przełozenie orientujesz się może z tym ?:) i tak wielkie dzieki za pomoc:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL