BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 10:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Za niskie obroty, mega spalanie
PostNapisane: 22 stycznia 2009, 15:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: irlandia
Moja E36, jak stoi to ma ok 400-500 obrotow, czasami spada tak nisko ze zdycha.

Na trasie o tyle drazni, ze jak stane na swiatlach to czasami pada, a jak nie zgasnie a ja "przycisne" to sie strasznie dlugo zbiera.

A po zatankowaniu 30 litrow, i przejechaniu 170km juz mi swieci rezerwa.

Ojciec mi mowi ze jakis "kabelek" od /cisnienia?/ mogl wypasc? Jaki, gdzie?


pzdr



(wyszukiwarka forum nie dziala, dlatego nowy temat)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2009, 17:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Przede wszystkim sprawdz caly dolot...czy gdzies jakis wezyk nie wisi...nie spadl...czy gdzies nie ma dziury...czy cos nie peklo(dokladnie obejrzyj rure idaca od przeplywki do przepustnicy)

Jesli wszystko jest oki to ratuje tylko jechac na kompa...to moze byc wszystko...czujnik polozenia walu...przeplywka...sonda...czujniki temperatury...

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2009, 22:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: irlandia
Znalazlem ta rurke, jak wloze to wszystko dziala, tyle ze jest peknieta na koncu i ciagle wypadala :(

Wsadzilem ja i zalozylem uscisk, to juz obroty tak nie spadaja, ale pekniecie tej rurki wychodzi troche przed ucisk i ciagle jest malutka dziurka w przeplywie powietrza owej rurki.

Zapomnialem dodac ze jak szybciej chce przyspieszyc na "jedynce", to auto zaczyna "skakac" jak jakas zaba - to zostalo pomimo nalozenia tego ucisku, zauwazylem to zjawisko wlasnie gdy ten kabelek zlecial po raz pierwszy.... czy moze ma to jakies inne podloze??

Zeby ruszyc jak czlowiek musze to zrobic tak powoli ze szok, inaczej auto zaczyna szalec, natomiast na innych przelozeniach wszystko jest w porzadku.


prosze o pomoc....

pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL