BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 15:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] slizga sie sprzeglo
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 21:06 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 283
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Moje BMW: E 34 525
Kod silnika: M20B25
teraz taki problem,wciskam gaz,obroty ładnie rosną ale autko nie przyspiesza.przy próbie odpowietrzenia sprzęgła zdziwił mnie fakt ze jak podpompowalem pedał i kumpel zakręcił odpowietrznik to pedał nie odbija spowrotem. czy to normalne jest? bo cos mi tu nie bardzo pasi. :zly:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 21:17 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witam mysle ,ze na poczatek dolej plynu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 21:23 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 283
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Moje BMW: E 34 525
Kod silnika: M20B25
jeżeli zbiorniczek od hamulcow i od sprzęgła to ten sam zbiorniczek to płyn jest.chyba ze są dwa oddzielne :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 21:26 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
ten sam tylko jakby 2 komory


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 21:26 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 2468
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
może jest po prostu zużyte i dlatego się ślizga :/
jak to się wogóle zaczeło to ślizganie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 21:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 283
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Moje BMW: E 34 525
Kod silnika: M20B25
a możne jest to wina tego słowniczka przy sprzęgle.słyszałem ze on lubi sie psuć. po pewnym czasie jak przejade bez dodawania gazu te objawy maleja i zaczyna w miarę normalnie jechać :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 21:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: BolesÂławiwc
Jeszcze nigdy nie odpowietrzałem sprzegła ale z tego co wiem odpowietrzenie nie ma nic wsplnego z slizganiem sie. Nie jestem pewien ale tak mi sie wydaje :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 21:30 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 283
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Moje BMW: E 34 525
Kod silnika: M20B25
strzał ze sprzęgła-trochę spalonej gumy i zaczęły się szopki.pedel wysoko łapie i jak dodaje gazu po zmianie biegu to tylko obroty rosną a autko wolno się rozpędza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 21:30 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
ze slizganiem nie ma ale z tym ,ze nie odbija ma


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 21:32 
jabol80 napisał(a):
a możne jest to wina tego słowniczka przy sprzęgle.słyszałem ze on lubi sie psuć.


owszem, siłownik hydrauliczny, czyli wysprzęglik lubi się psuć, jednak wtedy byś nie czuł sprzęgła pod nogą, nie było by żadnego oporu.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 21:34 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 2468
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
sprzęgło wcześniej nie szarpało przy ruszaniu.?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 21:35 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 283
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Moje BMW: E 34 525
Kod silnika: M20B25
wiec zostaje wymiana całego zestawu, :kwasny: to chyba jedyne rozwiązanie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 21:36 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 2468
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
siłownik hydrauliczny odpada Fryderyk, ma rację

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 21:38 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 283
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Moje BMW: E 34 525
Kod silnika: M20B25
nic nie szarpalo koledzy. wczesniej tylko bralo troszke wyzej niz w polowie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 21:45 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 2468
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
nh zostaje wymiana całego kompletu pewnie się posypało podczas strzału tak kończą się zabawy jak sprzęgło się kończy.Komplet tarcza docisk i łożysko.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL