BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 13:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] M42 Gaśnie gdy jest mokro
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 12:56 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 153
Lokalizacja: Słupsk
Moje BMW: e36 COUPE
Kod silnika: 1.8 IS
Witam.Mam problem z moja is-ką.Gdy mocniej popada albo na zewnatrz jest wilgoc silnik nie chodzi mi na wolnych obrotach.Obroty faluja i czasem silnik gasnie.Na wyższych obrotach jest wszystko ok.Gdy jest na zewnatrz sucho sytuacja raczej sie nie zdarza.Na moje oko sa to przewody bo swiece niedawno wymieniłem i nie rozwiązało to mojego problemu.Może ktoś z was przerabiał podobny problem.Dzięki za wszelkie informacje.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 15:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 305
Lokalizacja: katowice
ja tak mialem w golfie 2 gti a problem polegal na tym ze kabel od cewki do palca rozdzielacza przebijal wymienilem to a itak sie to dzialo w nocy kiedys otwozylem maske i poprostu mialem male przebicia od cewki do masy auta a troche wilgoci i silnik juz nie chodzil


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 23:17 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 153
Lokalizacja: Słupsk
Moje BMW: e36 COUPE
Kod silnika: 1.8 IS
Dzięki kolego tylko w is-ie nie rozdzielacza mechanicznego tylko cewki i impulsator.Przewody sa schowane pod plastikowa pokrywa i cieko cos zaowazyc.Chyba zaczne od wymiany przewodow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2009, 00:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 994
Lokalizacja: radom
Moje BMW: E-36 323i SEDAN
Kod silnika: M52b25
kolego od stony pasazera jest komputer pod schowkiem spojrz tam a bedziesz mial odpowiedz.Przerabialem to ostatnio dostaje sie tam woda i komp wariuje jest sucho to zapier...a normalnie czas godzina reklamowka foliowa i tasma .Wysusz tam wszystko zawin kompa w reklamowke i zaklej tasma i bedzie git . Mowie ci na 100% ze prawda zreszta sam sie przekonaz pozdro

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 23:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: Gliwice
Mozee dostaje sie ze scianki grodziowej woda ktora leci na DME .jEST POD MASKA Z LEWEJ STRONY ODKREC dekielek ,odchyl go i zobacz czy nie ma tam mokro.moze byc tez wilgotna wtyczka z sondy lambda .Sprawdz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL