BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 02:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] M30 Zawór jednokierunkowy paliwa
PostNapisane: 14 stycznia 2007, 15:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: Jaworzno
Witam

Czy w E32 z silnikiem 3.5 litra jest zawór jednokierunkowy blokujący powrót paliwa? Gdzie go szukać?

Od kiedy kupiłem auto muszę długo kręcić rozrusznikiem po postoju dłuższym niż około 5 min. Gdy kiedyś rano wsiadłem do auta... po takim długim kręceniu samochód co prawda odpalił na chwilkę ale zaraz zgasł; pomyślałem że pompa paliwowa umiera... miałem już ja wymieniać, ale nawet nie było gdzie kupić na szybko więc wymieniłem tylko filtr. Odpala jak dawniej, czyli muszę długo kręcić ale zapali zawsze.

Co ciekawe, gdy nawet bardzo zimny silnik już odpale, a potem zgaszę to drugi raz zapala bez problemu... co by moim zdaniem wskazywało na ten zaworek jednokierunkowy.

Wczoraj testowo jeździłem na benzynie (bo tak wogóle to mam sekwencyjny LPG OMVL), auto ma bardzo dobrego kopa na benzynie, nic go nie muli... więc chyba pompa jest dobra?



Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 14 stycznia 2007, 16:07 przez michael, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2007, 15:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 207
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
prawdopodobnie jest to zawór cisnienia paliwa czyli to co mowisz. mialem identyczne objawy w m20b20 i okazalo sie ze wlasnie ten zawor padl...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2007, 16:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: Jaworzno
casus maximus napisał(a):
prawdopodobnie jest to zawór cisnienia paliwa czyli to co mowisz. mialem identyczne objawy w m20b20 i okazalo sie ze wlasnie ten zawor padl...


A gdzie to jest? Przy pompie w bagażniku? Jaka jest nazwa po angielsku? :) Chciałbym sprawdzić w realoem. Czy to kosztowna usterka?


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL