BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 17:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Podgrzewane dysze spryskiwaczy...
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 19:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Witam, orientuje się ktoś z was od czego zależy czy od spodu dyszy spryskiwacza są dwa czy jeden krucieć na przewód od zbiorniczka...


W zwykłych (niepodgrzewanych) dyszach jest kruciec na jeden wężyk jak tutaj:
http://www.allegro.pl/item543012073_bmw ... wacze.html

Natomiast w dyszach podgrzewanych są krućce na dwa przewody...
Obrazek


Tutaj też podgrzewane dysze spryskiwaczy, ale z jednym krućcem:
http://www.allegro.pl/item533376181_bmw ... ewane.html
http://www.allegro.pl/item538992395_pod ... _e_36.html

od czego zależy czy są dwa krućce u dołu czy jeden ? od rocznika ? czy jak ?
przerabiał moze ktoś u siebie temat zmiany zwykłych na podgrzewane i moze coś więcej powiedzieć ... ?

Wszelkie sensowne wypowiedzi mile widziane

pzdr. :)

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 20:43 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 711
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: G20
Kod silnika: B48
Ale biurko to masz profesjonalne :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 12:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
peterrr napisał(a):
Ale biurko to masz profesjonalne :hyhy:

:rotfl:



ponawiam

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 15:58 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Z tego co mi się wydaje i pamiętam to spryskiwacze z dwoma wyjściami są do pojazdów wyposażonych w system intensywnego zmywania. Te co leżą u Ciebie na biurku są do intensywnego zmywania.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 16:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
intensywnego zmywania czyli że spryskiwaczami reflektorów ?? :niepewny:

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 16:20 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
może podłącza się tam dwa razy przewód w celu zwiększenia ciśnienia ? :zdziwko:

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 16:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
pamo napisał(a):
może podłącza się tam dwa razy przewód w celu zwiększenia ciśnienia ? :zdziwko:


Są po dwie dysze w jednym spryskiwaczu więc wynikało by że każda byłą zasilana oddzielnie...

Hmmmm... tylko od czego to było zalezne... ? występowało ze spryskami reflektorów czy jak ... hmm...

jak bede miał chcile to bede musiał zerknąć u siebie ile mam krućców od spodu... :zdziwko:

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 16:30 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
W pojazdach z intensywnym zmywaniem, drugi króciec spryskiwacza jest zasilany pompką od intensywnego zmywania. W dużym skrócie, przy intensywnym zmywaniu jest dodatkowy zbiorniczek z dodatkowa pompką.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 16:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Pinczer napisał(a):
W pojazdach z intensywnym zmywaniem, drugi króciec spryskiwacza jest zasilany pompką od intensywnego zmywania. W dużym skrócie, przy intensywnym zmywaniu jest dodatkowy zbiorniczek z dodatkowa pompką.



aaaaaaaa... no tak ! podobnie jak w 7er...

nawet nie wiedziałem że w E36 coś takiego było....

gdzie niby był przycisk od intensywnego spryskiwania ?? :zdziwko:
W 7er na manetce z prawej strony a w E36 nie kojarzę czegoś takiego...

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 16:42 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
5er i 7er faktycznie idzie często spotkać to i zawsze widziałem to razem ze spryskiwaczami reflektorów i halogenów.

To że w E36 nie widziałeś może być spowodowane tym że większość to golasy :P

Myślę że na pewno masz instrukcje obsługi, zaglądnij do niej wszystko się wyjaśni.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 16:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Ok, poszukam thx

jak ktoś ma jeszcze jakieś info to śmiało, nie krępujcie się :P

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 16:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
W mojej instrukcji nic o tym nie ma niestety :/

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 16:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
U mnie też nic nie ma....

ale tutaj...

http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... l-61_0070/


tylko jakoś nie widze podziału na podgrzewane dysze z jednym/dwoma krućcami...

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 17:04 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
ANDREW E36 napisał(a):
tylko jakoś nie widze podziału na podgrzewane dysze z jednym/dwoma krućcami...


Bo pewnie takiego nie ma.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 17:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Pinczer napisał(a):
Bo pewnie takiego nie ma.


no właśnie są np tutaj...

http://www.allegro.pl/item538992395_pod ... _e_36.html

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 17:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e61 525dA LCI
Kod silnika: m57d30t2
Garaż: e61 viewtopic.php?f=6&t=170340
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC WAGON 83r. viewtopic.php?f=55&t=170424&start=0
TomekB napisał(a):
W mojej instrukcji nic o tym nie ma niestety :/


w mojej też

_________________
byłe e36 328 qp --->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=26282&start=580 GALERIA
byłe e38 740iA --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=110487&start=0
byłe e46 328ci --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134726&start=0
byłe e38 728iA--->> https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148943&start=120

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 17:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/showFullSize.php? ... b4d0531243

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 18:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 68
Lokalizacja: Rotterdam
Moje BMW: F10
Kod silnika: N53B30
witajcie :D
u mnie w e 36 jest podwójna od strony pasażera i z tego drugiego idzie na stronę kieriwcy :]
myślę ,że tak jest i u ciebie pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 19:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Czyli wychodzi na to ze to coś w stylu wyrównania ciśnień...

A jeszcze mógłbyś powiedzieć bo nie wiem czy to ma róznice.... łączą sie poprzez te górne krućce czy te dolne - te niżej... ?

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 19:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 68
Lokalizacja: Rotterdam
Moje BMW: F10
Kod silnika: N53B30
Wchodzi dolnym wychodzi górnym :D

Ale u mnie często wybija ten górny i zalewa tapicerkę wygłuszenia maski silnika :wsciekly:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL