BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 17:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] jak poprawić skuteczność ręcznego?
PostNapisane: 2 lutego 2009, 15:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: p-no
Witam!!
Jestem nowym użytkownikiem wiec na początku pragne wszystkich gorąco pozdrowić.
Mam pytanie odnośnie hamulca ręcznego w mojej e34 z 91r. owy hamulec dosc słabo trzyma tj. na gorce auto sie stoczy. dodam ze auto z tyłu ma tarczo-bębny. czy należy coś wymienić czy wystarczy drobna regulacja jest tak to jak ją wykonać?


Ostatnio edytowano 2 lutego 2009, 15:48 przez kamilov90, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 16:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Możesz spróbować pociągnąć linkę przy dzwigni od ręcznego. W moim przypadku to wystarczyło. Trzeba ściągnąć osłonkę i centralnie pod spodem są takie śrubki z zakontrowanymi nakrętkami. Ewentualnie jak to nic nie da to musisz odkręcić tylne koła. Na tarczobębnach będziesz miał takie małe okrągłe otworki. Przekręcasz kołem tak aby były one u dołu i przyświecasz sobie latarką aż twoim oczom ukażą się takie trybiki wkładasz mały śrubokręcik i przesuwasz tą zębatką żeby szczęki dociskały bardziej do bębna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 16:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Jaworzno
El-Tomaso napisał(a):
Możesz spróbować pociągnąć linkę przy dzwigni od ręcznego. W moim przypadku to wystarczyło. Trzeba ściągnąć osłonkę i centralnie pod spodem są takie śrubki z zakontrowanymi nakrętkami. Ewentualnie jak to nic nie da to musisz odkręcić tylne koła. Na tarczobębnach będziesz miał takie małe okrągłe otworki. Przekręcasz kołem tak aby były one u dołu i przyświecasz sobie latarką aż twoim oczom ukażą się takie trybiki wkładasz mały śrubokręcik i przesuwasz tą zębatką żeby szczęki dociskały bardziej do bębna.


to o ile pamięć mnie myli to samo regulator i naciąga się sam jeżeli jest już duży luz. Proponuje odkręcić tarczo-bębny i zobaczyć do środka, ja u siebie nie miałem okładzin ciernych. Pamiętaj o poprawnym złożeniu tak, aby dalej samo się regulowało.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL