BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 08:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] m40. z ogrzewania ciepłe powyżej 3.5 tys obr
PostNapisane: 3 lutego 2009, 16:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 252
Lokalizacja: piotrkĂłw tryb.
zlaczego tak jest i jak japrawić ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 21:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 595
Lokalizacja: Chełm
Moje BMW: e39 530D
Kod silnika: m57d30
Sprawdź czy masz dobrze odpowietrzony układ chłodzenia. Jeśli to nie to, to sprawdź w jakim stanie jest wirnik od pompy wody. To tak w skrócie.

_________________
Było e36, było e39 528 "turas", jest e39 530D touring.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 22:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: OstrĂłw Wlkp
COŚ NIE TAK Z ZAWOREM JEŚLI MASZ TAKOWY ZNAJDUJE SIE NA ŚCIANIE GRODZIOWEJ NA PODSZYBIU BLISKO SERWA HAMULCOWEGO


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 01:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Wejherowo
Miałem to samo grzał dopiero jak dostał wiecej obrotow.Jak sprawdzałem poziom płynu w chłodnicy było niby oki.Ale przez piec dni na zimnym silniku codziennie dolewałem płynu tak do około piec centymetrow pod korek i to pomogło. Podobno ciezko sie je odpowietrza i dlatego jak sprawdzasz płyn to noby jest oki. Niby miałem wystarczajaca ilosc płynu na ciepłym silniku.A tym codziennym dolewaniem łacznie dolałem prawie cztery litry. I do dzisiaj grzeje bardzo dobrze. [/quote]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 10:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 252
Lokalizacja: piotrkĂłw tryb.
ok doleje i sie odezwe

_________________
KUPIĘ LEWĄ LAMPE ANGEL EYES Z BIAŁYMI RINGAMI LUB PRAWA Z ŻÓŁTYMI RINGAMI. WAŻNE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL