BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 20:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] BMW MARTWE - brak iskry - elektryka
PostNapisane: 3 lutego 2009, 18:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Witam...mam problem ktory polega na braku iskry w mojej e 30....
Wyglada to wszystko nastepujaco.....
Odpalilem auto przejechalem 10m i sam z siebie zgasl silnik...i od tego momentu nie mozna bylo jej odpalic....zostal sprawdzony palec, kopulka, cewka, komputer w schowku, klawiatura, bezpieczniki, przekazniki, przewody zaplonowe, i nawet byla przezucona cala instalacja z innej e30 I NIC...rozrusznik kreci ale auto nie odpala...do cewki dochodzi prad i po przekreceniu zaplonu jest jedna pojedyncza bardzo slaba iskra...na pompe paliwa nie idzie prad chyba ze sie ja na 'krotko' podlaczy pod akumulator...wszystko bylo mierzone miernikami....nie mam zadnych odciec zaplonu i innych zabezpieczen...!!
Pomozcie jezeli mozecie...bo wszystkim (tym osobom ktore sie moim autemzajmowaly) brakuje pomyslu!!

BMW e30 320i 1988r coupe.

moje gg 8423091
Z gory DZIEKUJE za pomoc....
pozdrawiam Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 19:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: belchatow
witam sprawdz czujnik polozenia walu czy czasami jakies kolo pasowe nie przecielo przewodu bo jak iskra jest po przekreceniu zaplonu czyli jest zwarcie na mase jestem pewien na sto pracent ze to jest to jak masz od kogo to podstaw ten czujnik i beta ozyje
:hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 19:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
kolego spraedz koklanie wszystkie kostki a szczegolnie ta okragla skrecano czy na nich sa ttakie same numery. jak sprawdzisz to napisz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 21:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
juz mowie jak to wyglada z czujnikiem polozenia walu...byl on wymieniany na inny i tez nie dawalo to efektu...:/
kolego Krzysztofie nie mam auta u siebie w domu bo jest u ludzi ktorzy sie nim zajmuja...i niestety bede mogl dopiero w czwartek spr. te kostki.... mozesz mi powiedziec o co dokladnie chodzi...tzn. jezeli np. beda mialy inne numery to co wtedy?? co dalej robic.....??

Mam jeszcze takie pytanie czy przez palec w moim aucie ma przechodzic napiecie?? bo oba jakie mialem nie przepuszczaly na mierniku napiecia...!! a kazdy inny palec tzn. z innego auta (fiat, vw itd.) przepuszczal a te ktore mialem od bety (uzywane) nie przepuszczaly wliczajac w to moj ktory byl zamontowany w aucie........czy brak przejscia (jezeli to wada) jest powodem tego ze nie pali??!!

czy macie ewentualnie jakies inne pomysly...??

Bardzo dziekuje za podpowiedzi i z gory za te ktore beda....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 22:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: irlandia
Witam, mialem kiedyś taką e30 i problem który krzysiek wskazał .Kolo pasowe przetarło kabel o czujnika i na kompie wszystko ok zadnych błędów a auto nie pali ale pompa z tego co pamiętam pracowała to bardziej wygląda na immobilaizer odcina paliwo i zaplon :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 23:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
a może brak masy? kabel masowy może się przepalił?

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 08:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
no wlasnie jak masz inne numery to sa piny pozamieniane musisz zabrac do dobrego elektryka ktory ma wszystkie schematy i numery, i on ci po zamienia i wszystko bedzie git po sprawdzaj dobrze ten numer musi tam byc. ja tak mialem w e30 tylko 325i wiazka byla od innego silnika a samochodowa od innego i tez pompa nidziala a pompa bodajze dostaje dopiera prod ja iskra pojdzie. jeszcze sprobuj takie daw pezekaznik sa kolo przeplywki to jeden jes na 100% od pompy pali to znajdz identyczny i zewrzyj do na stala lyb przewodami i sprawdz czy dziala.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 09:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
dzieki wielkie...jak pojade do tych ludzi u ktorych stoi beti to to obczaje....mam nadzieje ze cos pomoze...!!

wracajac do tamatu masy...masa jest, juz byla sprawdzana na wszystkie sposoby...i caly czas ten sam manewr byl...!!

jezeli ktos ma jeszcze jakies sugestie z wielka checia ich wyslucham...!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 10:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Zapomnialem jeszcze dopytac...czy przez 'palec' w E30 ma przechodzic napiecie czy tez nie?? bo ten ktory mialem zamontowany w aucie nie przepuszczal i ten ktory dostalem (uzywany) rowniez nie przepuszczal....!! Sprawdzalem palce z innych aut np. Fiat, VW i one przepuszczaly prad jak byly mierzone miernikiem....wiec sam juz nie wiem czy ma przepuszczac co by oznaczalo ze sa zepsute te ktore mam czy to jakis specyficzny patent bmw i tak ma byc??

pozdrawiam....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 11:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
ale jak nie masz na cewce to i na palcu nie bedzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 11:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
do cewki dochodzi prad...ale kurna nie wiem czemu daje tak slaba pojedyncza iskre....:/ cewki tez byly wymieniane juz chyba ze 3 i nic to nie dawalo :/// a palec zostal wyjety i mierzony miernikiem i miernik nie pokazywal przejscia pradu przez palec....stad tez moje poprzednie pytanie........


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 11:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Malin11 napisał(a):
do cewki dochodzi prad...ale kurna nie wiem czemu daje tak slaba pojedyncza iskre....:/ cewki tez byly wymieniane juz chyba ze 3 i nic to nie dawalo :/// a palec zostal wyjety i mierzony miernikiem i miernik nie pokazywal przejscia pradu przez palec....stad tez moje poprzednie pytanie........


Jak prąd nie przejdzie przez palec to jak ma się na świecy pojawić ? Kup nowy bo to drobne pieniądze: 20-30zł.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 18:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: belchatow
witam pierwsze pytanie masz w becie imobilizer. a po drugie zeby wyeliminowac palec to patrz iskre prosto z cewki,podmieniales moze sterownik silnika,bo z tego co opisales wywnioskowalem,masz prad na cewce jednak cewka jest sterowana masa sprawdz czy w momecie krecenia masa na cewce jest impulsacyjna,tylko nie miernikiem najlepiej zarowka jerzeli bedzie non stop swiecic czyli zwarcie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 18:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: belchatow
a masz instalacje lpg bo jak tak to oni przewarznie wpinaja sie pod prady z cewki odlacz je i pdlacz tylko dwa kable z instalacji auta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 18:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
juz mowie...byl taki manewr ze bezposrednio podlaczany byl przewod ze swieca pod cewke i po dotknieciu swieca do bloku przekrecany byl zaplon i ze swiecy wychodzila pojedyncza slaba iskra...i nic wiecej sie nie dzialo...nic mi niewiadomo o zadnym zabezpieczeniu w beti...
byl podmieniany sterownik (w schowku) i tez to nic nie pomagalo:/

tak mam instalacje gazowa...wiec jutro to sprawdze....!!

dzisiaj kupilem palec wiec jutro rowniez bedzie montowany w aucie....

jezelli odpali albo zacznie dziac sie cos nowego to bede Was informowal...!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 18:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: belchatow
sluchaj kolego jezeli iskra nie wychodzi prosto z cewki to palec nic ci nie pomoze szkoda ze nie mieszkasz blizej to moze bym ci pomogl bo tam zadnej filozofji nie ma najlepiej zobaczyc na wlasne oczy i wtedy mozna cos myslec


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2009, 02:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
tzn wychodzi iskra ale pojedyncza i bardzo slaba...jezeli to nie palec i nie te rzeczy ktore koledzy wczesniej podawali to ja juz nie wiem co tam trzeba zrobic :/// troche jestem juz podlamany cala sytuacja....

palec (kupilem nowy) wymienie w czwartek
kopolka byla sprawdzana
cewka byla sprawdzana
sterownik byl sprawdzany
czujnik polozenia walu rowniez

to co koledzy dopowiedzieli (spr. w czwartek):
obczaje cewke i ten manewr z lampka
spr. czy w cewce nie ma kabli od lpg
obczaje te numery na przekaznikach

to tak ogolnie podsumowujac wszystko co bylo zrobione i co bede mial zamiar spr.
jak nie odpali to.................bedzie mi jej szkoda bo motorek ma CYCUS!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 04:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
witam wszystkich po dluuugiej przerwie...
w trakcie gdy mnie nie bylo auto stalo u kolejnego mechanika i...............
i odpalilo i lata jak wariat:DDDD a usterka ktora to spowodowala to bylo....uwaga...brak masy na sterowniku paliwa!! a tyle pierdzielenia bylo, przekladania gratow kombinowania a to taka pierdola!!
Dziekuje za podpowiedzi...kazda z Waszych rad byla konsultowana i sprawdzana...chcac sie odwdzieczyc informuje o tym co bylo prawdziwa przyczyna w moim przypadku jako wiedza na przyszlosc....
Pozdrawiam Michał....:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2009, 19:49 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: dzierÂżoniĂłw
Malin11 napisał(a):
witam wszystkich po dluuugiej przerwie...
w trakcie gdy mnie nie bylo auto stalo u kolejnego mechanika i...............
i odpalilo i lata jak wariat:DDDD a usterka ktora to spowodowala to bylo....uwaga...brak masy na sterowniku paliwa!! a tyle pierdzielenia bylo, przekladania gratow kombinowania a to taka pierdola!!
Dziekuje za podpowiedzi...kazda z Waszych rad byla konsultowana i sprawdzana...chcac sie odwdzieczyc informuje o tym co bylo prawdziwa przyczyna w moim przypadku jako wiedza na przyszlosc....
Pozdrawiam Michał....:)
witam kolego mam ten sam problem na którym pinie nie było masy? u mnie nie ma napięcia na cewce i na kosci paliwa czujnik położenia wału wymieniony sterownik również podmieniony i nic poradzcie cos bo już 2 tyg stoi i nic!!!! moje auto e36 24 v


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2009, 15:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
ma bmw e30 m10 1.8 i podobny problem tylko ze paliwo umie dochodzi na cewce jest napiecie ale juz po za aparatem zaplonowy na swiecach gdzies ginie wymienilem caly aparat zaplonowy wszystko(kopulke palec i dul aparatu) a nawet modul ten simensa i nadal to samo co to moze byc nie mam zielonego pojecia pomurzcie!! :szok:

_________________
Rafal


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL