BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 22:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] trzymanie obrotów 2.0 12v
PostNapisane: 2 lutego 2009, 15:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: ZamoœÌ
Witam mam problem z moim E34 2.0 12v po odpaleniu na zimnym silniku trzyma obroty 1500.nawet czasami 2000.gdy się troszke się rozgrzeje spadają na 1000 a czasie jazdy gdy puszcze gaz i nacisnę sprzęgło obroty bardzo powoli spadają na 1200 jest to denerwujące przy zmianie biegów. co to by mogło być. pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 16:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Pewnie ci gdzieś lewego powietrza dostaje. Posprawdzaj dokładnie cały układ czy jakaś guma nie spadła albo się nie przecięła. Ewentualnie sprawdż naciąg linki od gazu. U mnie kiedś jak się linka przerywała to potrafiło ją w pancerzyku zablokować i przepustnica nie zmykała się całkowicie. Nieraz musiałem podciągnąć ręką pedał od gazu bo miałem obroty na prawie na 1000. Teraz mam jakieś 550-600 tylko na ssaniu 900-1100 zależnie jak zimno na dworze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 01:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: ZamoœÌ
posprawdzałem przewody i linke wszystko ok. a morze to być wina silniczka krokowego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 10:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Kleik210 napisał(a):
posprawdzałem przewody i linke wszystko ok. a morze to być wina silniczka krokowego?


Wygląda na to że padł ci czujnik położenia przepustnicy. Krokowca możesz wyczyścić profilaktycznie.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2009, 10:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: ZamoœÌ
kupie dzisiaj uzywany czujnik i założę, silniczek k czysciłem ale nic to nie pomogło. dzięki za podpowiedzi :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL