BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 12 czerwca 2025, 12:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: E36 318tds pojawil sie brak mocy na wyzszych obrotach
PostNapisane: 16 lutego 2009, 17:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 256
Lokalizacja: Parczew
Moje BMW: E36, E39,e46, E46
Kod silnika: M41B18, M52B20, M47,
witam
w ostatni weekend zrobilem maly przeglad ( wymiana oleju, szczotek na alternatorze i filtra paliwa ) oczywiscie sie zapowietrzyl ale po chwili cheftania zacza lapac i zapalil i wszystko niby bylo ok. ale w niedziele wsiadam jade i zaskoczenie, na niskich obrotach niby wszystko ok ale po przekroczeniu 2000obr moc zamiast wzrastac maleje, w ogole nie chce sie wkrecac na obroty, na czwartym biegu ledwie dociagam do 3000obr/min, i spalanie widocznie skoczylo
wiec pytanie co moglo sie stac lub co zrobilem zle, moze ktos mial podobnie , moze ktos ma jakas rade co zrobic co sprawdzic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 18:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Moje BMW: było 524td jest530d
Kod silnika: M57
Wygląda na to jakby miał za mały przepływ paliwa.A w przewodzie między pompą a filtrem paliwa są pęcherzyki powietrza??

_________________
Bayerische Motoren Werke :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 18:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: ÂŁomÂża
turbina, źle założony filtr powietrza, ciśnienie na tłokach,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 19:38 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 8
Lokalizacja: Brzeg
WITAM SPRAWDZ CZY CZASAMI OLEJ NIE WYLATUJE Z TURBINY ,WYGLĄDA MI TO NA ZATKANY KATALIZATOR OLEJEM Z TURBINY POZDRO

_________________
Serwis BMW - Brzeg www.bmwserwis.com
Wszystkie czĂŞÂści!!! www.sklep.bmwserwis.com


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 19:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Moje BMW: było 524td jest530d
Kod silnika: M57
Jeżeli kolega dotykał się do filtra paliwa i to po tym się stało to stawiam na układ paliwowy.(zapowietrzony, albo wtrysk sterujący ciała daje)

_________________
Bayerische Motoren Werke :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 20:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: ÂŁomÂża
przepraszam napisałem o filtrze powietrza miałem na myśli filtr paliwa jeśli jest nieodpowiednio założony może sie tworzyć w nim podciśnienie okład sie nie zapowietrza ale ma niedostateczna dawkę paliwa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 03:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 256
Lokalizacja: Parczew
Moje BMW: E36, E39,e46, E46
Kod silnika: M41B18, M52B20, M47,
dziekuje za odpowiedzi, wiec tak, jezeli chodzi o cisnienie na tlokach i turbo to raczej zostawiam bo takie rzeczy nie dzieja sie z dnia na dzien, a jezeli chodzi o ten filtr i przeplyw to faktycznie , przewody doprowadzajace nie sa orginalnie mocowane tylko poprzyklejane jakies rurki i to tak ze wszystko sie przegina moze to ogranicza przeplyw , zaraz sie z tym pobawie, powietrza nie ma bo nie widzialem zadnego pechezyka powietrza w przewodzie, a czy ten filtr jakos sie specjalnie odpowietrza czy tylko zaklada i tyle?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 15:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 256
Lokalizacja: Parczew
Moje BMW: E36, E39,e46, E46
Kod silnika: M41B18, M52B20, M47,
witam ponownie w tym pieknym dniu, dlaczego pieknym dla mnie? bo problem z glowy :D
napisze co bylo przyczyna niedyspozycji silnika chociaz to taka blacha sprawa ze az jest mi siebie samego zal, :wstyd:
powodem braku mocy na wysokich obrotach byl pekniety przewod gumowy prowadzacy od kolektora ssacego do jakiegos czujnika, widac przy wymianie filtra oleju i zbym mocnym jego ugieciu po prostu sie zlamal bo jak i samochod byl juz leciwy i elastycznoscia nie grzeszyl a ze pekl pod kolektorem to i nie bylo widac. Jaka jest jego rola, do konca nie wiem, albo tylko bada cisnienie w kolektorze ssacym albo steruje cisnieniem doladowania turbiny, tak czy siak widac jego rola jest wielka :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 19:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: ÂŁomÂża
jest to czujnik ciśnienia doładowanego powietrza kiedyś mi tez spadł i samochód nie chciał jechać tak jak trzeba po prostu jak by ktoś wykręcił turbinę. do tego strasznie syczało bo powietrze przez niego uchodziło podłączyłem i pojechałem dalej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL