BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 20:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 318 tds niedogrzany silnik
PostNapisane: 29 listopada 2008, 19:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 256
Lokalizacja: LeÂżajsk
Siemka
Myślę że przyczyną jest termostat ale mam takie pytanie: wisko to ten wiatrak zaraz za wlotem powietrza? Czy powinien się kręcić gdy silnik jest zimmy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, 20:36 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
owszem Visko się kręci przyspiesza kiedy silnik się za bardzo rozgrzeje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2008, 11:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
ryszard55 napisał(a):
owszem Visko się kręci przyspiesza kiedy silnik się za bardzo rozgrzeje
:mur: :mur: :mur: :mur: wiatrak kreci sie zawsze !! jednak gdy silnik ma temp. normalną roboczą nastepuje zasprzęglenie viska i obroty wiatraka są takie same jak silnika najprostrzym sposobem sprawdzenia viska jest próba zatrzymana wiatraka na rozgrzanym , pracującym silniku , jezeli uda sie dośc łatwo zatrzymac to visko jest do wymiany
tutaj masz instrukcje jak wymienic termostat co prawda to silnik 2.5 td ale termostat jest w tym samym miejscu moze ci sie przyda
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... =termostat

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2008, 15:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 256
Lokalizacja: LeÂżajsk
Dzięki :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 23:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 256
Lokalizacja: LeÂżajsk
Mam jeszcze jedno pytanie: jeżeli uda się zatrzynać wisko na rozgrzanym silniku to oznacza że wisko za bardzo wychładza silnik, a termostat jest dobry?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lutego 2009, 16:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 256
Lokalizacja: LeÂżajsk
Mam pytanie: Jakiś czas temu wymieniałem termostat, silnik się prawidłowo nagrzewa, trzyma temperaturę, ale czy wąż od termostatu do chłodnicy jest cały czas zimny, czy tak powinno być? I jeszcze jedno, nawiew bardzo słabo dmucha powietrze do kabiny, jeżeli włacze obieg wewnętrzny, nawiew o wiele silniej dmucha powietrze do kabiny, czy to wina filtra kabinowego? Gdzie on się znajduje?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lutego 2009, 16:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
kosior898 napisał(a):
czy wąż od termostatu do chłodnicy jest cały czas zimny
tak, wlasnie tak powinno byc przy sprawnym termostacie - tez tak mam u siebie, u ojca w MErcedesach i u kolegow - u wszystkich sprawdzalem i teraz wiem ze tak musi byc

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lutego 2009, 16:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 256
Lokalizacja: LeÂżajsk
marcellchen napisał(a):
kosior898 napisał(a):
czy wąż od termostatu do chłodnicy jest cały czas zimny
tak, wlasnie tak powinno byc przy sprawnym termostacie - tez tak mam u siebie, u ojca w MErcedesach i u kolegow - u wszystkich sprawdzalem i teraz wiem ze tak musi byc

Dzięki :ok: A wie ktoś może od czego jest taka kostka przy filtrze paliwa, była wypieta i dziś jak zmieniałem filtr to wpiąłem ją?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lutego 2009, 17:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2178
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Moje BMW: e 60
Kod silnika: 530 I
podgrzewanie paliwa

_________________
"wóz najszybszy w mieście"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lutego 2009, 20:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 256
Lokalizacja: LeÂżajsk
A wie ktoś gdzie jest ten filtr kabinowy? I dlaczego dmucha słabo dmucha na wyłączonym obiegu wewnętrznym?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lutego 2009, 20:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 256
Lokalizacja: LeÂżajsk
A wie ktoś gdzie jest ten filtr kabinowy? I dlaczego dmucha słabo dmucha na wyłączonym obiegu wewnętrznym?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL