BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 20:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] cieknace spryskiwacze..
PostNapisane: 28 listopada 2007, 17:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 124
Lokalizacja: myslowice
Moje BMW: 318 is
witam.mial ktos kiedys problem z nieszczelnymi spryskiwaczami w e36?przy czym dodam od razu ze nie chodzi mi o dysze ktore sie znajduja na klapie tylko o element plastikowy ktory sie znajduje pod nimi schowany pod osłona klapy od wewnatrz..dzis stwierdzilem ze mam mokra ta oslone i po sciagnieciu jej zauwazylem ze pod 1. dysza na elemencie ktory laczy wezyk z ta dysza jest taka dziwna biala tulejka mlecznego koloru i w niej jest z boku maly otworek przez ktory mi ucieka plyn...z drugiego elementu pod 2.dysza nie leci wiec niewiem czy sie zepsulo to dziwactwo ze cieknie czy co??? :kwasny: jak ktos jest w temacie prosze o rady.dzieki :znudzony:

_________________
kriss


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2007, 17:45 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Jest nieszczelne i trzeba zobaczyć - jak pęknięte/złamane/w jakikolwiek inny sposób uszkodzone to wymienić. Ale mogło sie poluzować - trzeba sie trochę pobawić :)

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2007, 17:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 503
Lokalizacja: okolice lublina
Moje BMW: 540i
Kod silnika: M62/TU
ja miałem podobny problem to tez ciekło mi z takiego małego otworka nie wiem po co on był ale wkręciłem ''blachowkręta'' i miałem po sprawie :)

_________________
Obrazek
BmwMotorsportKlub.eu Lubelski Klub Bmw;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2007, 14:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 124
Lokalizacja: myslowice
Moje BMW: 318 is
no wlasnie tak jak pisze Fazi mi tez cieknie z tego dziwnego(bo nie wiem po co on tam jest)malego otworka ktory robi chocby za jakis zawor bezpieczenstwa...ale to mi sie wydaje bez sensu.. :znudzony: .z wkretem dobry pomysł :ok:

_________________
kriss


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2007, 21:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 158
Lokalizacja: okolice Krakowa
a pominac tego nie mozesz??
tzn. wezyk podpiac bezposrednio pod dysze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2007, 14:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 124
Lokalizacja: myslowice
Moje BMW: 318 is
nie proowalem bo mysle ze pierw zaczerpne porady. :P ..chociaz niewiem czy bedzie pasowac przekroj wezyka...zobacze jak sie zmusze do zaatakowania tego w zimnym garazu :hyhy:

_________________
kriss


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2007, 19:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 18
Posty: 885
Lokalizacja: z duzego pokoju
Ta "biala rzecz" pelni role filterka(dysz) i powoduje to ze plyn nie cofa sie spowrotem do zbiornika. Jezeli cieknie ta dziurka bezpieczenstwa to oznacza to nic innego jak czas na wymiane. W ASO groszowe sprawy.

Pozdrawiam

_________________
Obrazek
Bald Mein Wagen ;)
http://www.youtube.com/embed/ixuicqPQY9Q?rel=0
http://www.youtube.com/watch?v=CQcVJsNxPNs


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2007, 16:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 124
Lokalizacja: myslowice
Moje BMW: 318 is
dzieki za info :D teraz czlowiek jest w temacie :rotfl:

_________________
kriss


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2007, 17:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 219
Lokalizacja: Krakow
Ja też miałem z tym problem ale zrobiłem inaczej. Odpiełem to z weża i dyszy i normalnie rozciąłem ostrym nożykiem.A w środku jakaś gómka którą wywaliłem bo była pęknięta i to był powód sikania dziurką z obudowy, następnie skleiłem tą obudowę klejem do plastiku oraz zaślepiłem otworek. Zamontowałem i okazało się że muszę chwilę czekac aż psika dysza ,więc kupiłem zaworek zwrotny od cienkiego i przed tym na wężu załorzyłem kupny i teraz jest OK.

_________________
Wiesiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2007, 20:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 124
Lokalizacja: myslowice
Moje BMW: 318 is
ile sobie spiewaja za ten zaworek z cienkiego,pamietasz???

_________________
kriss


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2007, 13:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 219
Lokalizacja: Krakow
Były to grosze może 2 lub 3 złote . A można wtedy zupełnie usunąc orginalny zaworek i zastąpic go właśnie tym bo nie ma znaczenia jaki jest tylko żeby był.

_________________
Wiesiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lutego 2009, 19:03 
Witam!

miałem właśnie ten sam problem. Zaraz przed dyszą która jest widoczna na masce znajduje się zaworek biało-mlecznego koloru. Żeby się do niego dostać trzeba po prostu zdjąć wygłuszenie maski. Zaworek łączy przewód doprowadzający z dyszą. Po pewnym czasie po prostu się zużywa i jak już pisano wcześniej najlepiej jest go wymienić i nie kombinować z żadną naprawą. Koszt oryginalnego zaworka to 15 zł.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL