BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 22:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] jak odpowietrzyć 320
PostNapisane: 25 lutego 2009, 09:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: GÂąsocin
Koledzy wymieniłem sobie termostat w swojej buni i pojawil sie problem!Oczywisce zalałem nowy płyn i odpowietrzałem ja tym odpowietrznikiem na chłodnicy no i wszystko jest ok temperatura na środu wskaznika a na postoju i wolnych obrotach leci zimne powietrze.Jak jade to jest ciepłe!Mam takie pytanie czy jest jeszcze jakiś odpowietrznik poza tym na chłodnicy czy może nagrzewnica pokazuje kolano?Dodam,ze jak ja odowietrzałem silnik pracował ze dwie godziny wiec sie chyba odpowietrzył?


Ostatnio edytowano 25 lutego 2009, 09:47 przez misiek02, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2009, 09:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
''A więc teraz ja opisze, co wiem o odpowietrzaniu na chłodnicy jest plastikowa śrubka (ta obok korka do wlewania płynu do chłodnicy), która służy do odpowietrzenia układu.Śrubkę tę należy wykręcić podczas zalewania układu płynem, po zalaniu zakręć ją i pozgniataj parę razy górny wąż. Płyn w zbiorniczku będzie ubywał. Następnie możesz zapalić silnik, jeśli zacznie się gotować i poziom płynu w zbiorniczku podnosić, to wtedy zakręć chłodnice, zgaś silnik i odkręcając lekko tą śrubkę aż do wyrzucenia pary. Jeśli przestanie wyrzucać nim parę to odkręć korek od chłodnicy,po to, aby płyn zszedł na w dół w zbiorniczku a odpowietrznik zakręć następnie możesz pouciskać górny wąż z chłodnicy, jeśli potrzeba to uzupełnij płyn w zbiorniczku.''

I jeszcze takie coś:

Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2009, 09:50 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 34
Lokalizacja: Gostynin
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52B28TU
Poczytaj tez tutaj,powinno pomóc :

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=3905


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2009, 09:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: GÂąsocin
Dzieki Sebuś spróbuje odpowietrzyc według Twoich wskazówek :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2009, 11:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: GÂąsocin
dzieki panowie autko odpowietrzone :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL