BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 06:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] chodzi na trzy "gary", dużo pali...
PostNapisane: 28 lutego 2009, 02:59 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: stargard szczecinski
mam problem z odpaleniem , jak silnik jest zimny mam wrażenie jakby chodził na trzy gary, nierówna praca silnika (chodzi jak traktor ) strzela z tłumika tak jak by go zalewało , spala około 15 litrów , brak mocyy . Po rozgrzaniu silnika lepiej sie trochę wkręca na obroty ale za to dalej nierówno chodzi. Bez dodawania gazu obroty skaczą ok ( 600 -700) przy nagłym dodaniu gazu tak jakby silnik nie dostawał paliwa prawie że gaśnie . Proszę o pomoc bo nie wiem co się z nim dzieje.


Ostatnio edytowano 28 lutego 2009, 09:34 przez hraaabiaaa, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2009, 07:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 262
Lokalizacja: Wawa
Najlepiej jak podjedziesz na komputer bo przyczyn moze być mnóstwo uwierz mi :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2009, 09:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37065
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
sprawdź układ wysokiego napięcia (m.in. świece, kable/cewki)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2009, 12:14 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: stargard szczecinski
świece wymieniałem , kable wymieniałem, kopułke , palec , przepustnice czyściłem i przepływomierz (przedmuchiwałem ) i dalej to samo jedynie to cewki nie wymieniałem. Iskrę ma dobrą .Byłem wcześniej u mechanika i kazał mi sprawdzić kompresje .czy to moze być przyczyną ?? A może być coś problem z rozrządem ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL