BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 06:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34]Problem z hamulcami
PostNapisane: 2 marca 2009, 17:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Witam,moj problem polega na tym ze rano po odpaleniu samochodu,przez pierwsze paredziesiat metrow auto nie hamuje,pedal jest twardy,potem wszystko ok-ale nie do konca,przy hamowaniu auto juz "prawie"normalnie hamuje poniewaz slychac bardzo glosne tarcie,tak jakby konczyly sie klocki,ale klocki sa ok bo niedawno bylem umechanika i przegladalismy wszystkie kola poniewaz wystepowalo to glosne tarcie,ale auto hamowalo a teraz jest z tym problem,ostatno jechalem,dobrze ze wolno i zaczalem wczesnie hamowac bo wjechalbym komus w tylek,co to moze byc,czy to moze serwo?ale przez to byloby slychac to tarcie?czekam na jakas pomoc od Was,pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2009, 20:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
A nie czujesz żeby podczas hamowania cie ściągało w którąś stronę bardziej? Może któryś z tłoczków ci się zaciera i nie odbija.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2009, 20:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
nie,nic takiego sie nie dzieje,ale tak jak pisalem ze samochod slabo hamuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2009, 21:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Sprawdż czy przewód podciśnienia od pompy vacum jest szczelny i czy zaworek trzyma ciśnienie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2009, 21:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3336
Lokalizacja: SOSNOWIEC/LONDON
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52b28
moze zapowietrzony uklad

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2009, 21:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1592
Lokalizacja: West
Moje BMW: Z4 3.0i
Tez bym obstawial powietrze w układzie, przy padniętym serwie miałbys cały czas sztywny pedał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2009, 21:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Po pierwsze sprawdź stan płynu hamulcowego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 07:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
El-Tomaso napisał(a):
Sprawdż czy przewód podciśnienia od pompy vacum jest szczelny i czy zaworek trzyma ciśnienie.
Kolego a wj aki sposob to sprawdzic bo nie mam pojecia??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 20:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Od serwa wychodzi taki wężyk gumowy. Odłącz go i na włączonym silniku przytkaj lekko. Powinien zasysać powietrze. A na wyłączonym silniku nie powinno się dać wciągnąć powietrza. Tzn tam jest taki zaworek który tylko puszcza w jedną stronę a w drugą zamyka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 20:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
jutro to zrobie,a co myslisz o tym tarciu przy hamowaniu to tez moze miec wplyw?bo zupelnie nie mam pojecia,a tarcie jest bardzo glosne,i tak jak pisalem klocki prawie nowki,przod i tyl a slabo hamuje i trze?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 20:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Może klocki jakiś shit albo tarcze zjedzone i klocki nie dolegają jak powinny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 21:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
klocki firmy trw,a jesli chodzi o tarcze to mechanik powiedzial ze sa w dobrym stanie,o rany juz nie wiem co robic,zobacze rano z tym wezykiem jeszcze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 13:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
El-Tomaso napisał(a):
Od serwa wychodzi taki wężyk gumowy. Odłącz go i na włączonym silniku przytkaj lekko. Powinien zasysać powietrze. A na wyłączonym silniku nie powinno się dać wciągnąć powietrza. Tzn tam jest taki zaworek który tylko puszcza w jedną stronę a w drugą zamyka.
Wiesz co,ja widze przewod wychodzacy od serwa ale on nie jest gumowy tylko taki parciany czy cos takiego,to chodzi wlasnie o ten przewod?jak patrze z przodu samochodu to znajduje sie ten przewod na gorze serwa tak bardziej po lewej stronie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 19:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Tak to ten. Widocznie w różnych samochodach jest inaczej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, 13:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 72
Lokalizacja: Tomaszew
Panowie czy pompa vacum pasuje od e36 325TDS do e34 525TDS?? Z góry dzięki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, 18:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Tak.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, 18:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 72
Lokalizacja: Tomaszew
Wielkie dzięki Kolego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2009, 08:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 72
Lokalizacja: Tomaszew
Panowie wymieniłem pompę vacum i nadal to samo...w czasie hamowania pedał hamulca robi się twardy. proszę o pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2009, 10:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
A może to nie pompa tylko membrana w serwie padła.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL