BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 maja 2025, 11:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] swap z R4 na R6 - dużo przeróbek?
PostNapisane: 11 marca 2009, 15:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WodzisÂław ÂślÂąski
w moim bmw 318i zaczyna żle dziać sie z silnikiem<stuki,puki itp> przebieg 360 000tys. zastanawiam sie czy bardziej by nie opłacało się wyminic silnik na 2,0 czy 2,5. moze ktos powiedziec jakie to koszta i czy trzeba wymieniać skrzynie biegów. pozdro


Ostatnio edytowano 12 marca 2009, 11:39 przez milio85, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 15:46 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 46
Lokalizacja: MakĂłw mazowiecki
najlepiej wymnien silnik na m44 albo m42 .... najlepioej jak bys wymienił z osprzetem i komp musi byc nowy .... skrzynia i reszta moze zostac.
a z silnikami m50 i m52 to juz troche wiecej roboty.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=41834 moje auto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 15:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
silnik is wychodzi najtaniej, moc jest wystarczajaca dos prawnego poruszania się ;)

do sprzedania jest IS M44B19 150 tys km z osprzetem, o szczegółach na PW ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 19:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WodzisÂław ÂślÂąski
myślałem o rzędowej szóstce ale jesli ma byc z tym duzo roboty a co za tym idzie większy wkład finansowy to raczej odpada.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 14:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WodzisÂław ÂślÂąski
może ktoś coś jeszcze doradzi...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 21:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: GÂłogĂłw dolnyÂślÂąsk
nitro

_________________
byÂła 518 jest 525 troszke dopieszcze i bedzie ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 22:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 160
Lokalizacja: koziegÂłowy
milio85, pogadaj z KRIS185 z forum www.bmw-slask.com on zmieniał z is-a na r6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 22:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Żeby włożyć m50b25 musisz zmienić jeszcze skrzynie, wał i dyfer. więc koszta dużo wzrosną. jak i radość z jazdy sporo wzrośnie :]
No i możesz poszukać na forum bo kilka tematów o tym na pewno było

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 22:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
Jesli chodzi o M50B20, Nie trzeba zmieniac ani skrzyni, ani wału, ani dyfra, polosi tez nie - bo Od 1.6 do 2.0 sa identyczne. Roznica jest ok 20mm - tyle wysunie sie na wielofrezie i podejdzie bez problemu.

Musisz miec silnik z osprzetem i wiązką z kompem. Ewentualnie podczas pracy moga wyjsc male roznice typu np. jakis przewod od wspomagania inny czy cos - najmniejszy problem.

i pamietaj, ze bedziesz mial auto ktore jedzie jak na 2.0 przystalo - ale hamuje gorzej niz 1.8 ze wzgledu na to ze bedzie ciezsze o ladnych pare kg ;) Wiec ja proponuje kupic zaciski hamulcowe od 2.0 (pod tarcze wentylowane), i do tego nowe tarcze i klocki, bebny z tylu jakos bardzo przeszkadzac nie powinny jesli okladziny i srednica wewnetrzna bebna sa jeszcze ok.

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 23:21 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 714
Lokalizacja: kuj-pom
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... a7a#443164 :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL