BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 00:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 320 z LPG, strzela na benzynie, nie ma mocy, dusi się
PostNapisane: 9 lutego 2008, 15:29 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
Witam, przeglądnąłem kilka postów ale nie znalazłem podobnego tematu.
Mam Becie E36 320 coupe z 92r. z instalacją LPG-sekwencja. Do tej pory nie miałem żadnych kłopotów. Autko zaczęło mi "strzelać" co jakiś czas na gazie więc udałem się do warsztatu, gdzie pan mechanik stwierdził że to napewno świece, bo nie były wymieniane itd....
Wymienili więc świece na nowe i zaczęły się problemy, mój Beciarz jest teraz zamulony jak taczka gnoju :wstyd: , poprostu nie chce jechać!!! Na LPG już nie strzela, ale jest taki muł jakby nie wszystkie cylindry pracowały, za to na benzynie teraz strzela i dusi sie cały czas, jak doda się więcej gazu to zdycha jakby nie dawał rady spalić większej ilości paliwa...nawet na wolnych obrotach gaśnie.
Przed zmianą świec moja Betka zasówała jak dzika, pozatym że zaczęło się to strzelanie, które i tak było rzadko, a teraz lipa :(
Jeśli koś wie co to może być, lub spotkało go coś podobnego proszę o pomoc. Wolę dowiedzieć się co to może być na forum, zanim pojadę znowu do warsztatu, a tam wymienią mi 500 rzeczy za które zapłacę dwie pensje i dopiero po tym okaże się że to w ogóle było co innego... :znudzony:

!!!POMOCY!!!POMOCY!!!POMOCY!!!POMOCY!!!POMOCY!!!POMOCY!!! :(


Tytułuj dokładniej tematy, szybciej uzyskasz odpowiedź. Stones1.


Ostatnio edytowano 9 lutego 2008, 15:34 przez Szwed82, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 16:28 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 100
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52
U mnie tak było że najpierw strzelał na gazie, a potem na paliwie i na gazie. To była wina jednej cewki zapłonowej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 16:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
Jeśli tak, to jak sprawdzić które cewki szlag trafił?
....hmmm, no i czemu przedtem strzelało ale śmigał jak dziki, a teraz taki muł na nowych świecach? Czy to może wina świec? Złe dobrali czy co? :znudzony:

Co myślicie o świecach BRISK silver dedykowanych do LPG? Czy lepiej może inne ale jakieś z górnej półki?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 17:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 107
Lokalizacja: Przybiernów
Moje BMW: E30
Kod silnika: M52B28
mi sie wydaje ze masz zapchany filterek od gazu i dlatego nie chce iśc na gazie ale dalczego strzela na benzynie to nie wiem moze jak wyczyścisz filterek to bedzie ok również na benzynie( u mnie się filtrek czyści nie wiem jak jest u ciebie jeśli sie wymienia to poprostu wymień).... ;) co do świec to Brisk wydaje mi sie dobrą firma tak jak i NGK

_________________
zobacz już nie moją :( E36 328
viewtopic.php?p=207496#207496

Było E36 328
Jest E30 325 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 17:22 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
Hmm, nie sądzę żeby przy wymianie świec zapchał się filtr gazu....pozatym przed wymianą wymiatał a teraz zamula :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 18:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Aleksandria
Pmam problem podobny. Tzn..... Zalozylem 3 tyg temu Lpg i jestem zawiedziony na maxa...;/;/ :( autko wczesniej smigalo jak talala a teraz ...dupaa..
tzn. poprzelonczeniu na bnzynke jest moze z 60 % mocy tej co przed zalozeniem LPG, auto po odpleniu i przelonczeniu na LPG ja nie zagrzje sie dobrz ei się je zgasi a problemu z zapaleniemIna benzynie i na LPG tesz) nie ruwno pracuje jezdzi jak MUŁ przez dużę Mi ogulnie to usz nie jest BMW :| :| :| :( :( :( POMOCY co jest :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 19:17 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
Ja nie miałem żadnych problemów z LPG, palił trochę więcej ale nie było czuć żadnej różnicy, aż do tej felernej wymiany świec.....przedtem Beciarz zapier...ał, a teraz brak radości z jazdy!!!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :zalamany: :zalamany: :zalamany: :zalamany: :zalamany: :zalamany: :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 19:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 107
Lokalizacja: Przybiernów
Moje BMW: E30
Kod silnika: M52B28
ja nie powiedziałem że przy wymianie świec sie ten filterek zapchał, gaz jest bardzo brudny i poprostu sie nazbierało, jak rozbierzesz filterek to zobaczysz ile syfu tam znajdziesz jak sitka w fiterku sa zapchane to poprostu bedze mulił...

zreszta twoja sprawa nie chce ci sie zajrzeć do filterka to szukaj dalej...

majsterm moze gazownicy ci babola odwalili, źle ci to poskładali i ciągnie ci gdzieś lewe powietrze..

_________________
zobacz już nie moją :( E36 328
viewtopic.php?p=207496#207496

Było E36 328
Jest E30 325 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 19:39 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
...nie mówie że nie zajrze, poprostu nie wiem co ma filtr gazu wspólnego z tym że na benzynie nie chodzi na wszystkich garach, pozatym jak mówiłem wszystko zaczęło się po wymianie świec...filtr gazu ma z 1 miesiąc, więc już by się zapchał? Już nie wiem o co chodzi, RATUJCIE!!!!!!!!!!!!

[ Dodano: 9 Luty 2008, 19:41 ]
p.s. fajne felgi ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 20:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 107
Lokalizacja: Przybiernów
Moje BMW: E30
Kod silnika: M52B28
hehe...dzięki

jeśli tak to faktycznie nie możliwe żeby sie zapchał a co do nie chodzenia na wszystkich garach to napewno cewka...
jak sprawdzić która? odpal go i odłączaj po kolei wtyczki jeśli po odłączeniu bedzie chodził jeszcze gorzej to znaczy że ta jest dobra a jeśli nie zauważysz różnicy znaczy sie znalazłeś zepsutą :rotfl:
mam cewki od 2,5 dwie prawie nówki Beru bo sam zmieniałem i 4 orginalne jak bedziesz potrzebował za małą opłatą oddam

_________________
zobacz już nie moją :( E36 328
viewtopic.php?p=207496#207496

Było E36 328
Jest E30 325 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2008, 16:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
zrobiłem jak pisałeś...odłączałem kolejne gary po kolei, ale sęk w tym że odłączenie każdego pogarszało pracę silnika- z tego wnioskuję że na wolnych obrotach na gazie pracują wszystkie.......niestety na benzynie nie da sie ego sprawdzić bo po chwili gaśnie :wstyd:

Zresztą ostatnio wogóle Betka ześwirowała, bo zaraz po odpaleniu chodzi normalnie, po czym po kilku minutach dopiero zamula. Na benzynie raz nie strzela w ogóle i nie gaśnie, a raz gaśnie od razu i się dusi....

Staruszek mi poradził żebym pod kompa pojechał podłączyć i mówi, że na 99% zapłon trzeba ustawić bo po wymianie świec coś się poprzestawiało....Co wy na to?

Cewki z 2,5 pasują do 2.0 ?????

[ Dodano: 13 Luty 2008, 12:44 ]
Byłem wczoraj w konkretnym warsztacie, podłączyli auto pod kompa i od razu wyszło co nie tak....okazało się że padł czujnik położenia wałka rozrządu, do tego jakiś silniczek od obrotów(dokładnej nazwy nie pamiętam :wstyd: ) i wyrzucił złe położenie sondy lambda czy jakoś tak.....na szczęście panowie uporali się z tym bez problemu, a i ceny były o wiele lepsze niż w znanych mi dotąd warsztatach.
Pozdrowionka dla www.autoserwis.opole.pl

Morał z tego taki, zamiast gdybać, cokolwiek się z autem dzieje, najlepiej najpierw podłączyć pod komputer.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2008, 17:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: pomorskie
mi rowniez strzela, ale zaczelo sie tak robic po zalozezniu alarmu i wlasnie auto stoi u elektryka i czekam na diagnoze, dziwne dla mnie ze tak sie zachowuje auto po zalozeniu alarmu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 20:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: AbramĂłw
witam posiadam bmw e36 320i na mikserze .bmw niechce chodzic na gazie .bo niechodzi rowno i do gazu mam dwie puszki 4 cylindres emulator
i sonda lambda simulator , czy ten gaz niepasuje tam niewiem

_________________
Dawid SzymaĂąski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL