BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 06:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] GAZ
PostNapisane: 6 marca 2009, 22:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Kalisz
Witam.
Mam takie pytanie.
Czy ktoś próbował jeździć BMW 318i na zwykłym gazie?(nie na sekwencyjnym) Jeżeli tak i udawało się to komuś to prosił bym o informację jak to zrobił. :P

Mam w swojej 318 zwykły gaz i planuje założyć sekwencję. Czy to jest jedyne rozwiązanie ciągłych problemów z gazem, czy może są inne opcję?

Z góry dzięki za pomoc :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 22:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 203
Lokalizacja: Warszawa/ Ke3n
Witam...
Ogólnie rzecz biorąc inst. inne niż sek. są dosyć problematyczne w uzytkowaniu, a to duzo pala, a to obroty skacza...a to jeszcze inne problemy...ogolnie kolego radze przejsc na sekwencje i zobaczysz , ze problemy ustana...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 23:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
Święte słowa kolegi wyżej :ok:

Ja w 1.8 M43 mam sekwencję założoną i wierz mi oprócz regularnej wymiany 2 filtrów gazu nic mi się nie dzieje ;)

Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 07:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: oÂżarĂłw
a ja mam w swojej buni 318 92 zwykły gazior i nie mam z nim najmniejszych problemów tylko trzeba go dobrze użytkować pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 09:31 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 579
Lokalizacja: Szczawnica
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42B18
artur0150, ja zrezygnowałem z tego gazu byłem u naprawde dobrych fachowców, powiedzieli że mikser za mały jak na 140km, że elektryki nie ma żadnej i diagnozować to sie da tylko na oko, a za przeróbke na sekw. powiedzieli 1200, więc zakręciłem kurek i śmigam na paliwie, a za niedługo wybebeszę tą instalacje :-D

_________________
318 Is MOTOSPORT INTERNATIONAL / SEDAN

moje oczko :-D http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=364965#364965


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 11:36 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Dobry gaz nie jest zły, nawet ten II generacji.Po warunkiem, że jest odpowiednio dobrze założony.Jednak, jeżeli będzie ci przeszkadzał spadek mocy, to śmiało zakładaj sekwencję dobrej firmy :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL