BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 10:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Pytanie o tloczki(hamulce bebnowe)
PostNapisane: 7 marca 2009, 15:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Witam.

Jako ze mi ucieka plyn gdzies w okolicach tloczka w lewym tylnim kole(tylko ze nie wiem czy ucieka bo tloczek sie rozszczelnil czy ucieka gdzies miedzy przewodem a obudowa tloczka...chociaz tam nic nie bylo ruszane) to mam pytanie czy jesli zdejme oslony przeciw pylowe na tloczku to czy powinno tam byc mokro??Sciagnolem beben i nie wiem gdzie mi to ucieka ten plyn...z tyl czyli tam gdzie wkreca sie przewod niby nie widac by kapalo...wiec to chyba tloczek sie rozszczelnil.

Prosze o podpowiedz.

Z gory dziekuje.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 17:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 219
Lokalizacja: Krakow
Pod osłonką tłoczka ma byc sucho jeżeli jest mokre to już puszcza cylinderek ,jest do wymiany . Cylinderki są tanie a wymiana banalnie prosta, odkręcasz przewód chamulcowy metalowy a po jego bokach są 2 śrubki od cylinderka ,wymieniasz na nowy,dolewasz płynu i otpowietrzasz,gotowe.Pozdro.

_________________
Wiesiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 09:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
dokladnie tak jak pisze kolega ale uwazaj na nakretke od przewodu hamulcowego bowiem przy starszych autach sa problemy z odkreceiem przewodu -jakims odrdzewiaczem posikaj i delikatnie dobrym kluczem odkrecaj


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL