BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 00:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] szyby spadające z prowadnic
PostNapisane: 7 marca 2009, 19:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: wrocÂław
witam, mam pewien problem, który przydarza mi się już w drugiej e36, a mianowicie szyby spadające z prowadnic podczas zamykania. W mojej starej e36 z 1991r był to notoryczny problem ale potrafiłem to zrozumieć ponieważ auto było mocno wysłużone (430tys przebiegu) ale od paru miesięcy mam e36 z 1998r i miałem nadzieje ze tutaj tego problemu nie będzie. Gdy zamykam szybę to widać że nie równo ona idzie i za którymś razem wypada z prowadnicy łamiąc ten plastikowy element do którego przytwierdzone są ramiona podnośnika. Próbowałem już smarować wszystkie elementy podnośnika, regulować zamocowanie podnośnika i nic to w gruncie rzeczy to nie dało bo po jakimś czasie problem znowu się pojawia!!!!!Doradźcie mi co mam z tym zrobić bo już bardzo mnie to denerwuje!!!!pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 19:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
masz krzywy mechanizm podnoszenia szyb :P :P wymien i po klopocie

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 19:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: wrocÂław
ale myślisz że mam krzywy mechanizm w dwóch (przednie lewa i prawa) szybach i w dwóch samochodach?? w tym jeden z przebiegiem 430 tys a drugi 165tys??nie pisze że nie ale wydaje mi się to dziwne...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 19:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
No dziwne ze w dwoch szybach na raz, ale coz zdarza sie i tak !
ja ma tak ale tylko z jednej strony. fabrycznie mechanizm jest przynitowany i trzeba go rozwieracac . Dasz sobie rade hehe:)

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 19:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2178
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Moje BMW: e 60
Kod silnika: 530 I
Cytuj:
ale myślisz że mam krzywy mechanizm w dwóch (przednie lewa i prawa) szybach i w dwóch samochodach??


Tu raczej nie chodzi o krzywy mechanizm ale o jego zmęczenie. Przerabiałem to w mojej drugiej maszynie. Mechanizm jest wypracowany i ma za duże luzy co jest powodem wypadania szyb z prowadnic. Ratuje tylko wymiana. Ja miałem jeszcze problem z uszczelką szyby gdyż nie trzymała ona szyby i wychodziła ona podczas zamykania w trakcie jazdy na zewnątrz. Na postoju było ok. Sprawdź u siebie stan uszczelek.

_________________
"wóz najszybszy w mieście"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 12:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: WÂłodawa
u mnie jest podobnie w e 36 strach troche roznitowywac;( tez mam krzywa szyne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 12:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Pionki
Mam ten sam problem i zastanawiam się nad wymianą mechanizmu, ale czy można wymienić na elektryczny? Wiązka w drzwich ma kostki do silniczka od elektrycznego mechanizmu. co jeszcze potrzeba??? I czy da się to zrobić???

_________________
Jak narazie to max wyciągnięty z mojego
R6 2,0i 24V to:
57 m/s
Ale na niesekwencyjnym gazie (szajs)!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL