BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 18:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] gotuje wodę
PostNapisane: 7 marca 2009, 21:48 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: katowice
witam. mam następujący problem. wywala mi temperaturę na czerwone pole. myślałem że pompa, dziś ją wyciągnąłem i jest w porządku .termostat sprawdziłem otwiera się do końca. auto nie kopci na biało, niema śladu na korku od oleju i wody ze coś nie tak, no i nagrzewnica nie grzeje. myślałem że się zapowietrzył układ. zacząłem odpowietrzać i wyglądało tak ze jest zapowietrzone ,syczała para, w momencie jak zaczynała lecieć woda, zakręcałem śrubę. po przegazówce zaś odkręciłem śrubę odpowietrznika i zaś para syczała .i tak kilka razy a temperatura na maxa ,no i zauważyłem ze góra chłodnicy też troszkę zaczęła syczeć. no i co wy na to? proszę o pomoc....

[mod.edit. nie pisz CAPSLOCKIEM]


Ostatnio edytowano 7 marca 2009, 22:06 przez lajba2, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 23:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Wiskoza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2009, 12:32 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: katowice
wisko jest nowe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 00:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 68
Lokalizacja: Rotterdam
Moje BMW: F10
Kod silnika: N53B30
odpowietrzaj dalej sprawdż jeszcze szczelność przewodów chłodniczych , czy ci pod ciśnieniem płynu nie wyrzuca i powietrza lewego nie łapie .Ja stosuję zalewanie silnika na zimnym zalewam do stanu odpalam silnik czekam , aż się termostat otworzy i dolewam sukcesywnie sprawdzam pózniej czy chłodnica ciepła patrzę na strumień z odpowietrznika jak przygazuję i jeszcze podczas tej operacji w środku ogrzewanie na full myślę, że to pomoże :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 07:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: lubelskie
:zawstydzony: :zawstydzony: jesli odpowietrzanie nie pomoze to byc moze uszczelka pod glowica co moze wcale nawet na to nie wygladac a moze byc wlasnie przyczyna i tu sie mozesz gubic bo jesli termostat oki i odpowietrzone to zostaje praktycznie ta uszczelka :cwaniak: :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 08:54 
czesc miałem taki sam problem w swojej becie z temperatura sprawdz czy nie nie masz wyciekow na przewodach wystarczy mala nieszczelnosc i dupa ( woda bedzie chodzila tylko w bloku i zaraz lapie temp.) jezeli nie masz wyciekow na zimnym silniku dolej wody do stanu odpal silnik i wlacz wszystkie nawiewy jakie sa mozliwe na maxa nie zakrecaj korka wlewu wody potem glownym przewodem ktory idzie od silnika do chlodnicy taki groby reka go sciskaj wtedy w zboiorniczku wyrownawczym bedziesz slyszal powietrze ktore wraca sie z chlodnicy i przewodow regularnie dolewaj wody aby byl stan i obserwuj temp. gdy przestanie leciec powietrze do zbiorniczka sprawdz przewod wychodzacy z chlodnicy z prawej strony na dole czy jest cieply i czy jest w nim woda po takim zabiegu powinno byc dobrze nawiewy beda dmuchac cieplo i chlodnica zacznie pracowac dobrze i zbijac temp.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 10:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 932
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e46 325iA Cabrio
Kod silnika: M54B25
Garaż: R1200GSA K25, E61 520d LCI
To ze wisko jest nowe nie znaczy ze dobre.
W e32 kupilem nowe wisko BEHR i okazalo sie ze bylo zdupczone.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL