BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 11:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Pytanie o wtryski m20b25
PostNapisane: 8 marca 2009, 10:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: nowy sÂącz
Moje BMW: E39
Kod silnika: M51
Witam mam taki problem moje e-34 nie pali na wszystkie cylindry na benzynie(na gazie wszystko jest ok) wczoraj sprawdzałem wtryski, tzn wymontowałem je i sprawdzałem czy wszystkie podaja paliwo podczas krecenia silnikiem. okazalo sie ze z wtrysków 1,3,5 (od str skrzyni) poszlo paliwo. pozostale niereagowaly choc sa sprawne poniewaz podmienialem je w miejsce dzialajacych i podawaly paliwo. czy ktos moze wie jaka mogla by byc przyczyna??


Ostatnio edytowano 9 marca 2009, 09:00 przez jim21, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 20:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
listwa przytkana moze byc. wyciagi przedmuchaj sama listwe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 23:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E34
Kod silnika: m20b20
Powinno być tak że wtryski podają na zmianę. Raz jedna para 1,3,5 potem 2,4,6
Więc jeżeli u Ciebie jest tylko jedna strona to podpiał bym się raczej elektrycznie pod
złacze któregoś wtrysku z pary 2,4,6 podczas pracy silnika. By zobaczyć czy dostają sterowanie. Możliwe, że np przewód od pary jest walnięty. W listwie lub gdzieś po drodze do kompa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL