BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 23:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] brak ładowania a alternator jest dobry ;/
PostNapisane: 22 marca 2009, 17:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: MaÂłopolska
Witam mam powazny problem mianowicie zanikło mi ładowanie wymieniłem alternator i wszystko było ok zrobiłem troche km ale problem powrócił ;/ przed rozładowaniem zaświeca się kontrolka ABS ;/ czy to coś od tego jakieś zwarcie ? co to może być ? Sprawdzałem napięcie na akumlatorze 12,50 V bez włączonego silnika a z włączonym tyle samo ;/ więc nie wiem co jest...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 17:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 305
Lokalizacja: katowice
jak na wlaczonym i wylaczonym silniku masz takie sammo napiecie to jaqk by ci to powiedziec alternator nie dziala a jak mowisz ze nowy to sprawdz wszyskie kable co od niego odchodza czy koncowki nie sa zasniedziale najlepiej przeczyscic a abs sie zaswieca bo za niskie napiecie w obwodzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 17:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 325
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
Kolego miałem tak samo w e34. objawy te same. u mnie ten problem nazywał się regulator napięcia

_________________
zerknij na moje e34 crisis version :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 17:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: MaÂłopolska
przeczyściłem te kable i nic ;/ to samo. Ale jak to jest możliwe żeby dwa alternatory sie zepsuły ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 18:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 305
Lokalizacja: katowice
jak nie nowy tylko allegro to jest mozliwe jak kable sa przeczyszczone i jest przescie pradu to tylko pozostaje alternator kolega wyzej dobrze napisal jest kilka opcji ale najbardziej prawdopodobne jest to ze regulator napiecia koszty nie wielkie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 18:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 325
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
swistak240 napisał(a):
koszty nie wielkie


dokladnie. zaplacilem 120 pln z tym że Gość powymieniał mi też bebechy w alternatorze ( lozyska i takie tam) 2 godziny roboty

_________________
zerknij na moje e34 crisis version :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 18:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: KrakĂłw
Obstawiam regulator napiecia. Mialem to samo u siebie. Koszt niecale 50zl :ok:

_________________
Marcin


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 19:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: MaÂłopolska
jutro podjade do elektryka i to sprawdze ale nie moge tego pojąć że drugi alternator padł ? od czego ? jakieś zwarcie ? to chyba jest czymś spowodowane i jak kupie 3 alternator to obawiam sie że będzie to samo po jakimś czasie ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 19:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 305
Lokalizacja: katowice
no to jedz do niego jutro i niech ci robi bo wiem ze w jednym z silnikow audi byl sterowanie komputerem alternatora ale w bmw nie slyszalem jedz i walcz o swoje pieniadze bo za nic sie chyba nie placi bo jezeli robil to powinnien zrobic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 11:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: MaÂłopolska
noo i miałem racje, dziś rano wymieniłem alternator i ok wszystko było ładowanie było bo sprawdzałem na akumlatorze 12,50 V a na odpalonym silniku 14 z groszem więc wszystko było ok do momentu aż przejechałem około 150 km (trasa) radio się wyłączyło zaświeciła się kontrolka abs-u i akumlator po przejechniu nastepnych 10 km sie rozładował ;/. I co to może być ?? Prosze o pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 16:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
A akumulator masz dobry chociaż? Jak ci się parę razy rozładował to już może jest kaput i nie da się go naładować żeby nie wiem co. Może przeżuć z innego auta na jakiś czas jak masz możliwość.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 16:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
buliliban napisał(a):
wszystko było ok do momentu aż przejechałem około 150 km (trasa) radio się wyłączyło zaświeciła się kontrolka abs-u i akumlator po przejechniu nastepnych 10 km sie rozładował ;/. I co to może być ?? Prosze o pomoc.

sprawdzales po tej przygodzie czy alternator ma ladowanie ok czy ewidentnie znow sie popsul?

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 17:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 325
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
jakas dziwna sprawa.... objawy które opisałeś wskazują ewidentnie że nie masz ładowania :zly: miałem dokładnie tak samo u siebie... póki aku był naładowany to robiłem w trasie około 100 km, padało radio, cb, kontrolka abs się swieciła i silnik zaczynał szarpać

_________________
zerknij na moje e34 crisis version :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 18:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: MaÂłopolska
odkąd zaczęło mi się tak dziać woziłem ze sobą zapasowy akumulator, sprawdzałem na 5 innych i to samo, alternator ewidentnie nie ładuje bo sprawdzałem ;/ nie wiem już w ogóle o co chodzi ? coś dalej ? podpowiecie coś ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 19:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 325
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
regulator, ja nie mam innego pomysłu... :zdegustowany:

_________________
zerknij na moje e34 crisis version :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 19:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 77
Lokalizacja: Oława
Moje BMW: obecnie brak
najlepiej podłącz miernik do alternatora i zobacz jakie będziesz miał napięcie bo może byc uszkodzony kabel on najpierw idzie do rozrusznika a potem dopiero do akumulatora a jak bedzie napięcie na alternatorze w przedziale od 13,8 do 14,4 to uszkodony kabel a jak poniżej 13,8 do najprawdo podobnie regulator napięcia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 19:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 77
Lokalizacja: Oława
Moje BMW: obecnie brak
najlepiej podłącz miernik do alternatora i zobacz jakie będziesz miał napięcie bo może byc uszkodzony kabel on najpierw idzie do rozrusznika a potem dopiero do akumulatora a jak bedzie napięcie na alternatorze w przedziale od 13,8 do 14,4 to uszkodony kabel a jak poniżej 13,8 do najprawdo podobnie regulator napięcia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2009, 21:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: MaÂłopolska
witam ponownie problem powrócił..... mianowicie teraz przejechałem około 600 km i znowu to samo rozładował sie akumlator ;/ wymieniłem na inny i niby ładuje ale jak to ma byc akumlator ma 12,55 V gdy auto nie jest zapalone a gdy uruchomie silnik sprawdzam napięcie i niby rośnie ale czy to nie powinno byc odrazu nie całe 14 V bo tak to mi rośnie i dochodzi po 5 min dopiero do 14 z groszem wiecie co to może być ? jak sprawdzić te kable ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2009, 15:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: MaÂłopolska
dziś podciągnołem kable od akumlatora do kabla i patrzyłem na mierniku w czasie jazdy jak zmienia sie to napięcie i zrobiłem około 160 km przez cały czas ładowanie było dobre w granicy 14 V gdy dojechałem auto zgasło gdy chciałem je uruchomić to nastąpiło chyba jakies zwarcie i napięcie akumlatora spadło do 5 V ;/ totalnie rozłądowane ;/ przez co to moze być co moze robic takie zwarcie ? czy to przez to ze sie cos przegrzewa ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2009, 20:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 77
Lokalizacja: Oława
Moje BMW: obecnie brak
sprawdz napięcie na akumulatorze podczas odpalania auta jesli będzie strasznie spadało to moze akumulator felerny nie trzyma napięci jeśli alternator ładuje. Bardzo możliwe u ojca w astrze podczas odpalania napięcie spadalo do 2V a alternator był dobry i zmiana akumulatora pomogła


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL