BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 21:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] jak zrobic samemu odciencie zapłonu bmw e36
PostNapisane: 24 marca 2009, 21:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: BELFAST
cześc jak w temacie chciałbym zrobić samemu odciencie zapłony w moim bmw takie dodatkowe zabespieczenie oprucz alarmu czy ktoś opisał bi mi co i jak pozdrowionka


Ostatnio edytowano 24 marca 2009, 21:29 przez emil, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 22:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 305
Lokalizacja: katowice
poszukaj przekaznika od pompy paliwa nie znam oznaczen przez to ci nie powiem ktory ale do niego musi ochodzic plus sterujacy ucinasz kabelek do jednej strony przyulutowujesz kabelek i do drogiej obcietej koncowki a na koncu dolutowanych kabelkow dajesz jakis przelacznik to taka najprostsza wersja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 22:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 625
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Moje BMW: e90
Kod silnika: M47/T2
dokładnie jak wyżej. poszukaj przekaźnik od pompy paliwa- (chyba r1 w linku który wklejam poniżej) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=267 . dla pewności czy to ten, wyjmij go i sprubuj odpalić samochód. jak nie odpali, bądź odpali i chwilke pochodzi (dzięki paliwie znajdującemu się już w obiegu), i zgaśnie to znaczy, że to ten. szukasz masy która idzie do tego przekaźnika, ucinasz ją i przylutowujesz kabelki jak kolega wyżej napisał. no i szukasz najlepszego miejsca na wyłącznik.

_________________
Obrazek
e36 325i sedan m pakiet str 3 viewtopic.php?t=32577


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 14:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: BELFAST
serdecznie dzienki wam obu własnie wruciłem z pracy i zabieram sie odrazu za to pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 14:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 417
Lokalizacja: Bogatynia
prościej jest założyć odcięcie pompy paliwa,czyli jego zasilania,bo kable ida w podlodze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL