Ja posiadam najtanszy gwint na rynku czyli TA Technix
uzywam go juz od paru miesiecy a dokladnie 10000 km wiec wydaje mi sie ze mam juz porownanie.
Po pierwsze obnizenie 60/40 jest za niskie - niestety

(( bo wyglada zabojczo ale potrafie wtedy w duzych koleinach drzec kolektroami po podlodze. Podjezdzanie pod krawezniki to nie problem akurat ale lezacy policjanci na osiedlach to jak sciana

nie wszestkie (reszta dre po podlodze)

. Druga wada tek niskiego zawieszenia jest dobranie odpowiednich felg z odpowiednim ET a wiec 47 (ja uzywam tego) do chyba 40 powinno starczyc. Niestey z przodu przy ET47 sa potrzebne dystanse z przodu bo w innym wypadku felga lezy na amorku i kolo sie nie obraca. Kola z tyłu mam 235/45/17 z przodu 215/45/17 Niestety uwazam ze przesadziłem z oponami z tyłu i zamieniłbym je spowrotem na 225/45/17 Te moje potrafia o cos obcierac ale jeszcze nie wiem o co
Teraz o wlasciwosciach jezdnych. A wiec jezdzilem na nich w zime na zimowkach. Zawieszenie jest dosc czułe na zachwiania cisnienia w oponach. Jechałem z niedoponpowanym przeodem na 15 calowych felgach i niestety był problem

. Teraz sa 17 i tak jak na zimowkach tak na letnich jezdzi sie poprostu wysmienicie. Bałem sie ze nasze polskie drogi nie beda dla mnie zbyt przyjemne ale.... zaskoczylem sie bardzoooo pozytywnie. Jest twardo ale nie tego co sie spodziewalem. Ładnie wybiera nierownosci przy wolnej jedzie po brukowej drodze. O szybkiej agresswynej jedzie wogole nie mam co mowic bo to calkowicie cos nowego. Nauka jazdy od nowa w poslizgach. Prawie zero podsterownosci. Odrazu zarzuca tyłem przy dodaniu gazu choc przy tej szerokosci opon jest trudno
Ogolnie zalecałbym ciut wyzsze 50/30 albo dla pewnosci 40/20. Jestem bardzo zadowoonym uzytkownikiem zawieszenia gwintowanego
Daj znac na co sie zdecydowales
PS przy tak duzym obnizeniu jak u mnie niesety mam dziury w podwoziu (juz załatane) ale za to jak wyglada na nim kolo oponki nie widac tylko sama felge
