BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 czerwca 2025, 01:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ E30 ] POMOCY ! 318i nie odpala :(
PostNapisane: 21 grudnia 2008, 17:29 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 48
Lokalizacja: BiaÂłystok - Poland
Witam wszystkich i proszę o pomoc .
BMW mojego kolegi nie odpala , jest to model e30 318i silnik M40 z gazem rok 1989 . Problem jest taki że auto nie odpala wcale , kręci aż do rozładowania akumulatora i nic . Czasami " zaklekocze " i nawet nie ma zamiaru odpalić. Kilka dni wcześniej zdarzało sie ze podczas jazdy był odczuwalny spadek mocy i wrażenie jak by silnik pracował na trzech garach . Częste problemy z odpalaniem , na wolnych obrotach auto czasami gasło . Została wymieniona kopułka bo była pęknięta , nie wiem czy dobrze są podłączone przewody od świec . Teraz wcale nie odpala , nawet strzela pod maską - może wina gazu ? Proszę o pomoc i dziękuje

_________________
Od BMW moÂże byĂŚ lepsze tylko BMW
_________________________________________
Бог сотворил ночь для сна,а идиот фары
_________________________________________

Moje BMW http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=21584


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [ E30 ] POMOCY ! 318i nie odpala :(
PostNapisane: 24 grudnia 2008, 01:35 
Lukasz1985r napisał(a):
Witam wszystkich i proszę o pomoc .
BMW mojego kolegi nie odpala , jest to model e30 318i silnik M40 z gazem rok 1989 . Problem jest taki że auto nie odpala wcale , kręci aż do rozładowania akumulatora i nic . Czasami " zaklekocze " i nawet nie ma zamiaru odpalić. Kilka dni wcześniej zdarzało sie ze podczas jazdy był odczuwalny spadek mocy i wrażenie jak by silnik pracował na trzech garach . Częste problemy z odpalaniem , na wolnych obrotach auto czasami gasło . Została wymieniona kopułka bo była pęknięta , nie wiem czy dobrze są podłączone przewody od świec . Teraz wcale nie odpala , nawet strzela pod maską - może wina gazu ? Proszę o pomoc i dziękuje




U mnie samochód zachowywał się podobnie poprostu sprawdz na Tej grubej rurze od filtru powietrza czy nie zsuneła albo podwineła się taka przepaska maskująca (gumowe czarne ma szerokość ok.2cm) tylko niestety właśnie zapomniałem jak to się nazywało ...:/ ale jak coś to od razu da się za uwarzyć. I u mnie dodatkowo po tej akcji spalił się jeden z przekaźników. A jak nie pomogło to spróbować tym starterem z Cpnu jak iskra jest to powininna odpalić :) Pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2008, 07:58 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
A paliwo dochodzi do silnika? Może pompa padła po prostu. Na gazie pali bez problemu czy też w ogóle?

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 10:07 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 48
Lokalizacja: BiaÂłystok - Poland
Nie odpala ani na gazie ani na benzynie , czasami zakręci kilka razy i jest wrażenie jak by coś blokowało silnik :kwasny: . Paliwo na pewno dochodzi bo zdarza sie ze jest wystrzał z silnika . Ale co sie dzieje z tym silnikiem to już nie wiem , dziękuje za pomoc i proszę innych żeby coś doradzili .

_________________
Od BMW moÂże byĂŚ lepsze tylko BMW
_________________________________________
Бог сотворил ночь для сна,а идиот фары
_________________________________________

Moje BMW http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=21584


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 10:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
to jak wymienialiście przewody?? pewnie zle je założyliście?? wymienia się przewody pojedynczo.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 10:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Lukasz1985r napisał(a):
Została wymieniona kopułka bo była pęknięta , nie wiem czy dobrze są podłączone przewody od świec . Teraz wcale nie odpala , nawet strzela pod maską
. Myślę że od tego należałoby zacząć. Kolejność zapłonu u ciebie jak w większości silników 4-cylindrowych to 1-3-4-2.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2009, 17:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 48
Lokalizacja: BiaÂłystok - Poland
Dziękuje za pomoc :) już wszystko dobrze jest , jednak były zle podłączone przewody zapłonowe . Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam

_________________
Od BMW moÂże byĂŚ lepsze tylko BMW
_________________________________________
Бог сотворил ночь для сна,а идиот фары
_________________________________________

Moje BMW http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=21584


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2009, 14:26 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Nowa SĂłl
przepraszam za małe odkopanie ale mam problem:

e30 1.6i M40

(taak... wiem... sierota jestem) nie moge dojsc do ladu z kolejnoscia kabli na kopulce zaplonu i chcialbym prosic o mala pomoc w jakiej kolejnosci je podlaczyc pod kopulke. mile widziane nawet prowizoryczne ilustracje dotyczace kolejnosci. dziekuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 17:51 
ja tez mam ten problem tylko w silniku 6cylindrowym


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL