BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 21:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z v-max
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 16:00 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Witam.Mam e36 320i bez vanosa.Dzis na autostradzie z wrzesni do poznania chciałem sprawdzić prędkość maxymalna.Ku mojemu zdziwieniu 195 km/h obroty 6 tys i ani grama więcej.Pedał na maxa wcisnięty.Po przełączeniu na gaz (brak odcinki) prędkośc wzrosła do 200 km/h. Wydawało mi sie że chociąz te 210 polecę a tutaj zonk...Co polecicie sprawdzić??? Chodzi o benzynę bo wydaje mi się iż odcinka powinna być przy 6500 tys.....

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 17:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Jechac na hamownie i sprawdzic moc.
Ew. Mozesz miec zmieniony dyfer, stad nizsza predkosc max.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 17:03 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Na hamowni latem był mój brat.Efekt? Moc benzyna bez zmian 150 km ,na gazie 1 generacji 136 km.Co do dyfra.....NIe jestem pewien,raczej jestem pewien że nic nie bylo zmieniane.

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 17:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
może sprzęgło masz spalone :niepewny: bo moje 1.6 więcej poleciało :zdziwko:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 17:21 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Hmmmm.Co do sprzęgła to nie wiem.Auto startuje normalnie ,nie czuję żeby przeciągało.Nie wiem jak sprawdzić....

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 17:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Jakie masz obroty na V biegu przy 120km/h? Na oryginalnym moście powinno być 3500obr/min.
No i musisz pamiętać że w 320i powyżej 200km/h to niewiele się dzieje ;) Ale 210 musi przekroczyć :)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 17:49 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
A dziękuję Tomciu.Dziś jeszcze sprawdzę ile będę miał obrotów przy 120 km/h

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 23:16 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Więc przy 120km/h mam idealnie 3500 obrotów .Myślę iż dyfer jest ok....

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2009, 08:49 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Ale jeszcze wczoraj po zjechaniu z autostrady,zauważyłem jak auto po przekroczeniu około 2,5 tys obrotów fajnie gwiżdze.No i jakby więcej pary kucy przybyło.....Nie wiem czy dobrze zauważyłem,ale zauważyłem iż dużo lepiej przyspiesza,szybciej się wkręca .Może kat się upalił??? Wiem że miałem kata na 100%

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwietnia 2009, 12:54 
Witam mam pytanie odnosnie mojej beatki e36 318 tds. Ostatnio jechalem nia po autostradzie i chcialem sprawdzic jaj predkosc max i przy 160km/h jakby odciecie zaplonu auto wogole nie reagowalo na pedal gazu i dopiero gdy spadly obroty i predkosc to auto zaczelo reagowac na pedal gazu. Co moze byc tego przyczyna?? wiem ze turbina nie daje takiego cisnienia jak potrzeba. czy to moze byc przyczyna?? pozdrawiam i z góry dziex


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL