BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 21:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] prosze o pomoc
PostNapisane: 7 kwietnia 2009, 08:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: podkarpacie
nie wiem co sie stało ale cos zaczelo mi doslownie pstrykac w moim bmw e34 2.0i 24V vanos z 93. stuka w jakiejs czarnej skrzynce. owa skrzynka znajduje sie tuz nad wtyczka diagnostyczną tuz pod podszybiem z prawej górnej strony komory silnika. przy włączeniu zaplony wlasnie taki odglos byl ale tylko jedno pstrykniecie, a teraz pstryka przy wlączonym silniku. prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2009, 12:57 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 186
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E34
Kod silnika: M50B20
pewnie jakiś przekaźnik. odkręć tą pokrywę ( na 4 śrubkach śrubokręt krzyżak ) i sprawdź który tak pstryka. od strony kabiny z prawej czy z lewej strony pstryka?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2009, 14:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
hej,

a czy nie są to przypadkiem elektrozawory od ogrzewania?

jeżeli tak to jest ich normalna praca, gorzej jak by nie stukały

http://www.bmwe34.net/Wiki/tiki-index.p ... ater+valve

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2009, 14:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: podkarpacie
tak juz wiem ze to to. mam pytanie czy przepływomierz z M50 bez wanosa podejdzie do m50 z wanosem i tak samo z czujnikiem położenia wału. i czy ten elektrozawór od ogrzewania moze zakłócać prace silnika. auto strasznie muli szarpie i na gazie strzela


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL