BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 21:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] pytanie PLYN HAMULCOWY
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 14:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: KĂŞdzierzyn-KoÂźle
Witam ostatnio sprawdzajac wszystkie plyny w aucie zauwazylem ze mam strasznie malo plynu hamulcowego co zrobic?? czy trzeba wymienic caly czy dolac ??jak dolac to jakiego i czy ma to jakies znaczenie,acha i przy okazji mam pytanie co do plynu wspomagania co ile sie go wymienia???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 16:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 233
Lokalizacja: z zawinkla :)
Jak nie masz żadnych wycieków zobacz w jakiej kondycji masz klocki hamulcowe, szczęki, tarcze bo może się kończą i temu jest mało plynu. Jak jest wszystko oki wystarczy uzupełnić płyn DOT4. A jeszcze lepiej będzie jak zmienisz na nowy ;) na pewno nie zaszkodzi :D

_________________
Uniden PRO 520 XL + CTE AP1700 na dachu :D
uaz 469B-gofr 3 2.0GTI - CRX ED9 D16Z5 (czarna strzaÂła najzajebiaszcza popierdalaka) obecnie nudne e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 10:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: KĂŞdzierzyn-KoÂźle
A mogłby mi ktos powiedziec jak wymienic ten caly płyna hamulcowy?? tarcze mam ok a klocki wymienialem w listopadzie,a jak zmienialem kola na letnie nie zauwarzyłem zadnych wyciekow...wogole czym to moze byc spowodowane ze tak sie go malo zrobilo jak nie ma wycieków???prosze o pomoc?? I mam jeszcze takie pytanie po zaciagnieciu recznego na noc,rano jak ruszam trzyma mi tak prawe kolo chwilke i zaraz puszcza ,co to moze byc?? szczeki sie koncza czy co??PROSZE BARDZO O POMOC


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 11:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
matioo1 napisał(a):
A mogłby mi ktos powiedziec jak wymienic ten caly płyna hamulcowy?? tarcze mam ok a klocki wymienialem w listopadzie,a jak zmienialem kola na letnie nie zauwarzyłem zadnych wyciekow...wogole czym to moze byc spowodowane ze tak sie go malo zrobilo jak nie ma wycieków???prosze o pomoc?? I mam jeszcze takie pytanie po zaciagnieciu recznego na noc,rano jak ruszam trzyma mi tak prawe kolo chwilke i zaraz puszcza ,co to moze byc?? szczeki sie koncza czy co??PROSZE BARDZO O POMOC


Skoro jest go mało to musi gdzies wyciekać, przy pompie sprzęgła albo wysprzęgliku na przykąłd.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 11:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 146
Lokalizacja: z nienacka :D
Moje BMW: e36 320 bez vanosa
Kod silnika: m50b20
plyn DOT4 dolej na do miarki max pojezdzij troszke i jak zobaczysz ze zchodzi jedz do mechanika gdzies ubywa jakis przeciek :) jesli nie schodzi jest wszystko okey plyn zszedl pewnie dlatego jak wspomial kolega wyzej wyexploatowaniem klockow warto je tesz sprawdzic. Pozdraviam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, 10:53 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 44
Lokalizacja: Poznań/Łódź
Moje BMW: E38 '95
Kod silnika: M60B40 +LPG
Co do ręcznego hamulca, mogła ci się zsunąć szczęka. Też tak miałem, koło ciężko ruszało a przy hamowaniu słychać było irytujące 'tarcie'. Zdejmij koło i pokrywę hamulca, i sprawdź. U mnie było o tyle łatwo, że nie mam z tyłu hamulców tarczowych więc dostęp do bębna jest bardzo łatwy.

A, i nie pogub śrubek ; )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL