BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 21:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Jak się nazywa ta część?
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 22:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: Krapkowice
Witam, możecie mi powiedzieć, jak się nazywa ta część na zdjęciu? Ta guma, owinięta taśmą szarą. Pękło mi to i auto strasznie szarpało dlatego okleiłem, chce zamówić nową, a nie wiem jak to się nazywa dokładnie.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 22:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 186
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E34
Kod silnika: M50B20
guma przepływomierza http://moto.allegro.pl/item601028759_gu ... k_m42.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 22:29 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
W tym linku nazywają to mieszkiem znajdziesz w tabelce nr części i podasz sprzedawcy http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 potocznie można to nazwac gumą łączącą przepływomierz z przepustnicą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 22:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: Krapkowice
I ta guma może mieć wpływ na to szarpanie? Objawia się to na 1 biegu, jak chce mocniej depnąć to robi "żabki". Dzisiaj okleiłem, ale jak depłem do 3500 obrotów było, ok, ale za drugim razem szarpało. Sprawdziłem i popękała taśma, czyli musi być tam podciśnienie mocne.

Będe musiał jak najszybciej sie zaopatrzyc w to, tylko czemu taka droga ta guma :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 22:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Tak, jak najbardziej może przez to szarpać. A podciśnienie - jak to w dolocie :)
Jak kupujesz to najlepiej w autoryzowanym serwisie, dobiorą odpowiedni typ po numerze VIN. Koszt to tak z 80-150zł, w zależności od wersji. Do 323i kosztowała mnie chyba 80zł ale np do 318i było o ile dobrze pamiętam 120zł.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL