BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 00:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] auto muli, gaśnie na jałowym
PostNapisane: 28 marca 2009, 16:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Witam, mam bmw 318is 1.8. Dzisiaj rano z moja beemką coś się stało, jechałem ok 100/h potem mały zakręt i nagle samochód zaczął mulić. Praktycznie nie przyspiesza, a do 50/h rozpędza się z 30 sekund. Jak podjeżdżam do świateł albo jak skręcam potrafi zgasnąć, np jak zwalniam to obroty spadają aż zgaśnie. Wie ktoś z was co może być nie tak? pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2009, 16:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Proponuję sprawdzić drożność układu dolotowego powietrza. Poczynając od wlotu w zderzaku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2009, 18:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Niestety to nie pomogło:( jak mulił tak muli nadal :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2009, 18:31 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Warszawa
sprawdź przepływomierza i sonda lambda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2009, 21:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 84
Lokalizacja: Świetokrzyskie
Moje BMW: e36
Kod silnika: m43b18
odepnij sade :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2009, 12:07 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 2468
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
Sonda na 100% najpierw odepnij przepływomierz jak będzie poprawa to sonda lambda na 100000%

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2009, 16:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Mam odpalić samochód z odpiętym przepływomierzem? Sory za głupie pytanie, ale ja z motoryzacją nie mam zbyt dużego doświadczenia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2009, 21:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 262
Lokalizacja: Wawa
to nie ma znaczenia ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2009, 13:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Odłączenie przepływomierza nie dało efektów, więc pojechałem do mechanika na komputer. Wyszło na nim, ze silnik chodzi tylko na 2 cylindrach :/ Czyli do wymiany są albo kable, albo cewki. I teraz mam do was pytanie: ile kosztuje moduł zapłonowy do bmw 1.8 is? Szukałem na allegro ale są tylko używane, a nie chce trafić na jakiś kit. Pytam się o cenę, bo nie chce żeby jakiś nie podyktował mi ceny 2x wyższej od faktycznego stanu. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 13:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Może ktoś powie, że odświeżam stary temat ale może komuś się to przydać: wymieniłem kable wysokiego napięcia i auto przestało mulić, i spalanie spadło o 70%!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL