BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 04:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] jeden amorytzator wylał, pomoc w doborze
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 19:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: lipno
Czesc mam maly problem z amortyzatorami,a dokladnie z jednym :| bo dzis rano zobaczylem ze jest caly w oleju ale narazie nic w nim nie stuka :) chodzi o tył.Wiem ze czeka mnie wymiana jego a dokladniej obu bo jak wymieniac to parami :) i mam pytanie jakie najlepiej zalozyc chodzi mi o firme i czy gazowe, czy gazowo-olejowe?patrzylem na allegro i najczesciej sa gazowe i czy sa one dobre.I co powiecie o firmie BILSTEIN?I czy latwo jest samemu je wymienic?Z gory dzieki za pomoc Pozdrawiam :) :) :)


Ostatnio edytowano 15 kwietnia 2009, 20:51 przez robert2504, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 19:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 424
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: M47N
Witam

Osobiście BILSTEIN sprawdziły się u mnie. Po dwóch latach super sprawność, ładnie wybierają "bujania".
Co do montażu ...zrób to sam, wystarczy zaopatrzyć się w lewarek i podstawowe narzedzia.
Podnosisz autko zdejmujesz kolo, odkręcasz 1 śrube(chyba 19ka), a potem góra, wyjmujesz boczne wykładziny z bagażnika, blokujesz trzpień amorka żeby sie nie okręcał i oczkowym odkrecasz.......i jest twój. Montaż w odwrotnej kolejności


Pozdro

Nie dziekuj...kliknij "POMÓGŁ"

_________________
ToMaSz BMW e91 318 LCI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 20:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37066
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
miałem w swojej E36 podst. wersję bilstein, B4 i złego słowa nie mogłem powiedzieć

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 23:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Bilstein Bardzo Dobre amortyzatory za rozsądną cenę :):) wymiana bardzo szybko, ja u mnie wlasnie jakis miesiac temu rozniez E36 wymienialem tył, amorki, poduszka(łożysko amorka)odboniki i osłony. Czas na jednej stronie demontaż starych montaż nowych na spokojnie około 40minut :) Tylko ze ja na dole odkrecałem amorka sróba na klucz 19 o ile pamietam , a na gorze odkrecałem razem z łożyskiem odrazu - 2 nakretki na klucz 13scie. Potem poskrecałem wszystko nowe :) Mozna powiedziec ze w E36 kazdy kto ma troszke pojecia o naprawach sobie poradzi :):):)

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, 10:48 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
uwaga na podrobki bilsteina, osobiscie mam b6 i jestem mega zadowolony, najlepiej kup w zerkopolu.

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, 12:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: lipno
To jest kilka rodzaji tych amorkow tej firmy tak? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, 14:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 174
Lokalizacja: RzeszĂłw
robert2504 napisał(a):
To jest kilka rodzaji tych amorkow tej firmy tak? :)


Tak. Jak masz zwykłe zawieszenie (bez obniżeń i utwardzeń) to kup z serii Bilstein B4. Są jeszcze B6, B8 ale to już temat lekko wyczynowy i... drogi.

Więc nie ma się nad czym zastanawiać tylko znaleźć sklep z lepszą ceną, bo te są dość rozbieżne. Ja na B4 śmigam już ok 3 lat a ich sprawność ok 88%.

Pozdro

_________________
http://www.ziomal.itl.pl
http://bmw.resmoto.com


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, 16:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
rorafalki napisał(a):
miałem w swojej E36 podst. wersję bilstein, B4 i złego słowa nie mogłem powiedzieć

Tez mam takie w compakcie i sa ok.

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL