Jeżeli zrobisz tak jak napisałeś to możesz usmażyć moduł zapłonu albo doznać bolesnego skurczu mięśni ręki
Cytuj:
tzn moge odlaczyc kabel przy kopulce dac go na pokrywe zaworów i przekręcić rozruszniekiem ??? i czy da iskre? tak sie to sprawdza?
jak już coś to zrób to przez jakąś świece. Jeżeli będziesz mieć iskrę po takim sprawdzeniu to mierzenie napięcia na zaciskach cewki możesz sobie darować bo na pewno tam będzie.
Iskra jest:
1. Sprawdź kopułkę - tam gdzie masz przewód z cewki powinien być taki grafitowy króciec na sprężynce
2. Sprawdź palec rozdzielacza
Brak iskry:
1. Na włączonym zapłonie (zapalone kontrolki deski rozdzielczej) zmierz napięcie na śrubach wystających z cewki
grubsza śruba +12V cieńsza impuls masy z modułu
Jeżeli masz napięcie na cewkę, a fura nie odpala to:
1. Cewka walnięta
2. Czujnik położenia wału padł (najlepiej podłączyc pod kompa)
Brak napięcia:
Jakiś immobilizer, przekaźnik, albo inne cholerstwo
1. Do grubszej śruby podaj na krótko "+" z akumulatora następnie spróbuj odpalić
Tak czy tak proponuje podłączyć autko do jakiegoś kompa
