BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 11:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Problem przy odpalaniu na zimnym silniku
PostNapisane: 6 maja 2009, 13:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Samochód gdy włącze silnik jak jest zimny przebiera. Tak jakby pracował na 3 garkach. Z tylu widac ze leci z tlumika duzo dymu, jakby nie przepalał. Samochod ma strasznego muła i czuc ze silnik kolysze samochodem od tych dziwnych obrotow. Jak cisnie sie pomalu gaz to nie ma duzego problemu, jak nacisnie sie mocniej to czuc o wiele mocniej problem. Pozniej stopniowo jest lepiej. Jak juz sie troche nagrzeje to przy utrzymywaniu rownej predkosci jest ok a przy dodaniu gazu znowu czuc. Gdy samochod sie rozgrzeje chodzi normalnie bez najmniejszych problemow. Czy to moga byc swiece ? w sumie dzialo sie to kiedys, potem minelo na kilka miesiecy i teraz znowu. Wymienilem filtr powietrza ale nic nie dalo, sprawdzilem węże od doprowadzania powietrza do silnika, wszystko ok.

Swiece albo kable ? czy moze cos innego ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 14:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
sonda lub przepływka jesio moze byc

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 14:39 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
A TY variant znowu z tą sondą i znów zonk :rotfl: sonda nie spowoduje że fura zachowuje się jakby chodziła na 3 cylndrach. Za to masz racje co do tego przepływomierza na 90% to on jest przyczyną że samochód nie przepala paliwa i dusi sie jak mocniej dodasz gazu :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 14:45 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
czemu odrzucasz sonde czytales na fimnym silniku a na cieplym jest roznica w zachowaniu wiec sonda tez moze kuleć juz :kwasny:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 14:55 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Odrzucam sondę bo to przepływomierz, gdyby to była sąda to problem by się nasilał wraz ze wzrostem temperatury :P

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 16:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Jak odłanczam przepływke samochod zachowuje sie tak samo jak z podlaczona. czy to dobrze czy zle ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 16:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
no to juz wiemy na 100% padniety przeplywomierz :hurra: to baaardzo zle :hyhy: przeplywka walnieta jest

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 16:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 830
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
variant napisał(a):
no to juz wiemy na 100% padniety przeplywomierz :hurra: to baaardzo zle :hyhy: przeplywka walnieta jest

To może powiedz jakie są objawy po odpięciu sprawnej przepływki w aucie..?

_________________
Pozdrawiam Mateusz.

Check my 5er; viewtopic.php?f=6&t=80673 :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 16:54 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
silnik wskakuje na wyzsze obroty :hyhy: gdy zalaczysz z powrotem rpzeplywke silnik wraca do normy czyli do porpzedniego stanu

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 16:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
kupic nową przeplywke czy moge urzywke na allegro ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 16:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
na allegro sa dupne chinczyki zalezy jak trafisz :) znowu orginal kosztuje kolosalne pieniadze :hyhy:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 17:00 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
aha i uzywki nie polecam juz lepszy nowy chinczyk z allegro

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 17:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 830
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
variant napisał(a):
silnik wskakuje na wyzsze obroty :hyhy: gdy zalaczysz z powrotem rpzeplywke silnik wraca do normy czyli do porpzedniego stanu

Po odłączeniu przepływki, motor powinien ładnie pracować.. a u Ciebie się nic nie zmienia, wstrzymaj się z zakupem przepływki..

_________________
Pozdrawiam Mateusz.

Check my 5er; viewtopic.php?f=6&t=80673 :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 17:02 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
ladnie pracuje bo obroty mu sie podnosza....

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 17:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 830
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
Cytuj:
Jak odłanczam przepływke samochod zachowuje sie tak samo jak z podlaczona. czy to dobrze czy zle ?

nic się nie zmienia, a powinno...

Masz Gaz?

_________________
Pozdrawiam Mateusz.

Check my 5er; viewtopic.php?f=6&t=80673 :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 17:15 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
tak czy inaczej zero reakcji wiec przeplywka walnieta najlepiej wymontuj ja i zobacz czy sa tkaie nitki w srodku(powinny byc 2)

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 17:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 830
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
variant napisał(a):
tak czy inaczej zero reakcji wiec przeplywka walnieta najlepiej wymontuj ja i zobacz czy sa tkaie nitki w srodku(powinny byc 2)

Gdy przepływka byłaby walnięta reakcja nastąpiłaby natychmiastowo czyli autko weszło by na poprawne obroty.

_________________
Pozdrawiam Mateusz.

Check my 5er; viewtopic.php?f=6&t=80673 :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 17:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
absolutnie nie...(te objawy wystepowaly jednoczescie na walnietej jak i na zalaczonej przeplywce) bylem swiadkiem jak koledze padla przeplywka obroty mial 450 i jak dodawal gazu silnik nie reagowal dopiero jak cos tam sie podbilo silnik zakulal na 500 i w tym czasie dal gaz do smigala dotad az sie nie zatrzymal w korku potem znow brak reakcji na gaz a czemu walnieta przeplywka czyli komp czytal iz powietrze jest maksymalnie zimne ze silnik pracuje na najwyzszych obrotach a przeciez byly tylko 450 i sie dlawil dlatego nie reagowal na gaz itd itd a auta palilo wiecej jak jakakolwiek emka na ekonomizerze wskazopwka nie schodzila ponizej 22 dlatego walnieta przeplywka czy ja podlaczysz czy nie nie reaguje wcale dziala tak samo a dzialajaca przeplywka przy odlaczeniu to silnik chodzi jak talala z lekko podwyzszonymi obrotami

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 18:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 830
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... 4e53a78226

_________________
Pozdrawiam Mateusz.

Check my 5er; viewtopic.php?f=6&t=80673 :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 19:21 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
A to ciekawe, bo w moim m50b20 po odłączeniu przepływki obroty spadają do ok 550, są nierówne i buja całym silnikiem.

Wracając do tematu, stawiam na walnięty przepływomierz.Najprościej byłoby jechać na kompjuter i sprawdzić co dokładnie dolega twojej e34 :)

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL