BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 10:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Auto nie pali, rozrusznik nie chce zakręcic
PostNapisane: 6 maja 2009, 23:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 92
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: Subaru Impreza
Kod silnika: WRX 2.0T AWD
witam. mam problem. w poniedzialek rozwalilem miske olejowa, jechalem az zaswiecila sie kontrolka od poziomu oleju MOTOROL. odrazu zgasilem auto i auto wrocilo do domu na holu. od poniedzialku do dzis wieczor je robilem i skladalem (miska pospawana, nowy olej i filtr oleju). wszystko ladnie poskladalem a jak chce odpalic auto to tylko kontrolki mi przygasają. myslalem ze akumulator przez 3 dni sie rozladowal ale na chwile obecną laduje sie juz 2godz a on dalej nie chce zakrecic rozrusznikiem. wszystko w aucie dziala (radio,swiatla,nawiew,klakson). sprawdzalem prąd na rozruszniku no i dostaje prąd ale nic sie nie dzieje. nie mam pojęcia co sie stalo.

w poniedzialek odlaczylem mase z akumulatora, dla bezpieczenstwa. mozliwe zeby cos od tego sie stalo?

jest olej nowy zalany a znowu swieci mi sie motoroil. moze dlatego nie pozwala zakrecic rozrusznikiem, zeby nic zlego sie nie narobilo? nie mam pojecia...

zostawie akumulator i niech sie laduje cala noc, ja odlaczylem kompa na noc, moze to cos pomoze. bo olej wlany do maxa a nadal sie swieci MOTOROIL a tak nie powinno byc...


czekam na pomysly co jest nie tak, pozdrawiam

_________________
Było E30, było E39... jest IMPREZA :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, 06:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 82
Lokalizacja: Kalisz
Moje BMW: e34
Kod silnika: M30B35
z tym odpalaniem to poczkamy jak naladujesz akumulator i sie zobaczy jak nie pomoze to wtedy najlepiej podlaczyc inny i zoaczyc co siedzieje bo to raczjen na bank akumulatora wina..

_________________
MOJA BETONIARA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, 06:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 92
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: Subaru Impreza
Kod silnika: WRX 2.0T AWD
rozrusznik cyknie raz, a kontrolki na liczniku przygasają

auto ladowalem cala noc, komputer byl odpiety na cala noc i nic.

jeszcze jest taka sprawa. od miski olejowej odkrecalem mase (zeby sciagnac miske) i pozniej przykrecilem mase spowrotem, ale miejsca nie wyczyscilem. gdy to bylo podlaczone pare lat to miało styk miedzy miską i budą auta, a teraz moglo sie zabrudzic a ja bez wyczyszczenia miejsca przykrecilem przewóz masy. moze to jest tego przyczyną?

_________________
Było E30, było E39... jest IMPREZA :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, 09:36 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
PiterOKL spróbuj założyć klucz na koło pasowe i zakręcić nim jeżeli dasz redę to silnik ok, jeżeli nie to się zatarł i zonk. Akumulator to takie paskudztwo że mógł paść znienacka i ładowanie, w przypadku kiedy np. padł łącznik celi akumulatora, nic nie da. Najlepiej podmień akumulator, wcześniej oczyść klemy i spróbuj odpalić. Sprawdź jeszcze czy przy okazji uszkodzenia miski nie rozerwałeś przewodu który idzie do rozrusznika :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, 12:19 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 92
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: Subaru Impreza
Kod silnika: WRX 2.0T AWD
dobre mialem podejrzenia, Wy rowniez. masa nie przewodzila bo byle brudne styki. wyczyscilem wszystko na błysk i auto chodzi jak nowe :D

dzieki :)

_________________
Było E30, było E39... jest IMPREZA :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL