BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 11:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z odpaleniem
PostNapisane: 5 maja 2009, 17:32 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Bielsko BiaÂła
Witam wszystkich.Ostatnio pojawił się u mnie taki oto problem.Często mam problem z odpaleniem silnika.Jak jest zimny to odpala za pierwszym razem zawsze ale jak jest już rozgrzany i zostawię go na np. 20 min to nie mogę go uruchomić za pierwszym czy drugim razem dopiero za 3 lub 4 razem zaskakuje.Dodatkowym objawem jest smród jaki wydobywa się podczas próby odpalenia silnika. Bardzo proszę o pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2009, 17:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
stawiam na uszczelniacze zaworow zimny zilnik czyli olej scieka i ladnie i odpalasz bo nie zalewa ci olejem a jak jest cieply czyli olej byl w ruchu i uszcelniacze do d*** do ciezko ci ejst odpalic do tego ten smrod :hyhy:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, 12:35 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Ja mam jeszcze inną teorię niż variant, tyle tylko że ma ona sens jeżeli masz gaz w samochodzie. Mianowicie po zgaszeniu nie zamykają się elektrozawory, lub w przypadku sekwencji reduktor puszcza gaz króćcem podciśnienia. Dlatego po krótkim postoju napompuje Ci gazu do silnika Ty probujesz zapalić z benzyny czyli masz gaz + benzyna = dwie dawki paliwa na jedną powietrza, efekt iskra nie jest w stanie zapalić tego co znajduje się w komorze spalania :szok: po odpaleniu śmierdzi zgniłymi jajami. Rano problemu nie ma bo gaz odparuje i silnik cyka.

P.S. teoria varianta ma małą wadę na zimnym silniku też powinno śmierdzieć bo olej spłynie na tłok (nie odparuje napewno) auto odpali ale z komina (czytaj tłumika) powinno być co najmniej siwo od dymu ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, 13:22 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
czy ty sie zawsze musisz mnie czepiac :rotfl: Toudi, /? moja teoria jest sluszna tylko nie wiadomo czy trafiona koniec kropka :hurra:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, 13:39 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Nie czepiam sie tylko niech Skorpionpol określi sie czy ma tam jakiś gaz bo to mi wygląda na problem z instalacją, lub niech zwróci uwagę czy fura rano przy odpalaniu nie kopci. Wtedy Twoja teoria jest słuszna :hyhy:

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2009, 21:56 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Bielsko BiaÂła
Nie posiadam w samochodzie instalacji gazowej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2009, 22:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 374
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30 - 306S3
Nie jesteś pierwszy z tym silnikiem który ma takie problemy :) ja borykam się z tym samym. Wszystko niby w silniku igła ale te odpalanie na ciepłym mnie rozwala :)
Jak do czegoś dojdziesz to daj znać bo ja już powoli rozkładam ręce.
Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to cieknące wtryskiwacze. Tylko tego jeszcze nie sprawdziłem u siebie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2009, 22:45 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Skorpionpol nic do tematu nie wniosę ale zmień w podpisie to 320i v6 24v ;) bo strasznie razi w oczy zajrzyj może pod maskę wtedy szybciej zlokalizujesz usterkę i przekonasz się że masz R6.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL