BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 17:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] problem z driftem
PostNapisane: 30 maja 2009, 19:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Sochaczew
jak wyłączyć system anty poślizgowy tylnych kół w BMW316kat.HEATBECK :( ? :( bezpiecznik czy coś innego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 20:03 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
silnikiem 1.6 chcesz driftowac bez szpery nawet? :rotfl:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 20:04 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
pasjonat napisał(a):
HEATBECK
nie znam tego modelu mogę prosic zdjęcia ? Bezpiecznik ,przekażnik możesz rozpiąc złącze czujnika abs .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 20:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Sochaczew
chodzi o to ze nie da sie nawet dynamicznie ruszyc,zaraz warczy tył!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 20:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Sochaczew
jedni mówią heatbeck drudzy compact. który to bezpiecznik(czujnik)?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 20:20 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
wyjmij czerwony przekaźnik od ABS nie będzie działał ABS nie będzie działała trakcja

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 20:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
A to jest tam ASC???? Wątpie

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 20:49 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Też mi się nie chce wierzyć że tam jest kontrola trakcji, to że tył warczy podczas gwaltownego ruszania może znaczyć o tym że koła chcą zerwać przyczepnośc a nie mogą wniosek silnik nie daje rady

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 20:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Sochaczew
więc nie da sie oddzielnie odłączyc ASC a zeby ABS działał? Jezeli nie ASC to co to moze być???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 20:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Sochaczew
napewno jest ASC,silnik daje rade na 100%.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 20:53 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
rozwalone amory? :hyhy:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 20:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
no ale jeżeli jest ACS to w chwili tego warkotu powinna zapalać sie chyba odpowiednia kontrolka no nie żółty trójkąt a wokół niego taka strzałka

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 20:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
przytrzymaj chwilę guzik od ASC to się wyłączy.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 21:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Sochaczew
amorki nowe,kontrolki brak... a przycisku zeby rozłączyc nie ma :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 21:09 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
No to sprawdź na drodze na której jest piasek, skoro ASC przeciwdziała utracie przyczepności to nawet na takiej drodze nie powinno zerwać przyczepności, a z którego roku masz to auto?

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 21:11 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
luzy w zawieszce :hyhy: poza tym jak nie masz kontrolki toi nie masz zadnego asc asr i te pierdoły... szukaj przyczyny w zawieszce

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 21:22 
pasjonat napisał(a):
silnikiem 1.6 chcesz driftowac bez szpery nawet? :rotfl:


No, a co w tym dziwnego? Możesz rozjaśnić temat?

pasjonat napisał(a):
jedni mówią heatbeck drudzy compact.


nie heatbeck, chyba raczej ew. hatchback :niepewny:

pasjonat napisał(a):
zaraz warczy tył!


pasjonat napisał(a):
napewno jest ASC,


po czym to wnosisz? Skoro nie masz kontrolki z trójkątem pomarańczowej, ani nie masz przycisku, to raczej nie masz żadnej "antypoślizgowej" ochrony.

A jak jest w deszcz? na piasku? Próbowałeś? Jak nadal "warczy tył" to może masz uszkodzony dyfer i ślizgają się koła zębate, a nie koła. Na piasku, czy mokrym to bez problemu będziesz mógł przy sprawnym napędzie zerwać przyczepność i pójść bokiem.

variant napisał(a):
asr


nie ma czegoś takiego w BMW :wstyd:

variant napisał(a):
luzy w zawieszce :hyhy:


a to co również ma do tematu?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 21:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Sochaczew
Michał-własnie na piasku zrywa przyczepność,na asfaldzie nie chce bo wydaje dziwny dzwięk z tylnej części...rocznik 1997. więc co to moze być? a zawieszenie ma dobre bo byłem na diagnostyce...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 21:47 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
Fryderyk napisał(a):
variant napisał/a:
luzy w zawieszce


a to co również ma do tematu?
zrob sobie luzy w zawieszce z tylu i rusz ze zrywem bez bulsowania.... brawa za znow nie udana łapanke :cwaniak:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 21:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: PoznaĂą
W E36 z tych roczników ASC były tylko w 6cio cylindrówkach ( choć być może jeszcze w IS-ie ale nie jestem pewien )

Jesli chodzi o drift 316 hmm tego raczej driftem nie mozna nazwac tylko zabawa.
Na piasku jest oki a na suchym asfalcie masz poprostu za malo mocy i auto nie ma sily "przekrecic kołami" dlatego wydaje rozne dziwne dzwieki bo łapie przyczepnosc. Zapiszczy owszem ale dlugiego zakretu bokiem nie uciagnie ;] Ale polecam zime :)

_________________
SRP Drift team


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL