BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 07:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] jak silnik zimny jest ok , jak ciepły nie idzie
PostNapisane: 2 lutego 2007, 17:25 
witam moj problem polega na tym iz jak zapalam auto na zimnym to chodzi elegancko, ale jak tylko zlapie temperature to nie chce sie zebrac na obroty. jak sie dobrze przyslucha to przy dodawaniu gazu slychac jak by ssal powietrze ( zmienilem kolektor ssacy i przeplywomierz ) co moze byc tego przyczyna.pozdr


Ostatnio edytowano 2 lutego 2007, 19:19 przez rafałT, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2007, 19:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Zimny silnik dostaje więcej paliwa i w przypadku nieszczelnego układu dolotowego spala prawie normalnie ,gdy się rozgrzeje to ta nieszczelność jest przyczyną problemu.Proponuję sprawdż cały dolot od wylotu z przepływomierza aż do głowicy to na początek.Kup środek w spreyu do mycia przepustnic i gażników i na rozgrzanym silniku :!: tylko ostrożnie bo to środek łatwopalny, pryskaj na wszystkie podejrzane miejsca po kolei i obserwuj czy silnik zaczyna pracować prawidłowo. Nie napisałeś z jakiego powodu zmieniałeś kolektor i jaki masz motor to czasem ułatwia zadanie :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2007, 20:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: Lublin
moze latwiej pojechac na komputer gdzies ktos juz pewnie rozwiazywal ten problem :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, 09:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: Centrum
Moje BMW: M450i
Kod silnika: M62B46+MOD
Na kompie nic raczej nie wyjdzie ale jest to objaw identyczny jak by był zapchany katalizator .

_________________
WWW.KLINIKA-BMW.PL
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL