BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 13:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] auto nie odpala
PostNapisane: 15 maja 2009, 15:58 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 718
Lokalizacja: bawaria
Witam posiadam e36 2.0 m50 jak w temacie auto nie odpala kreci rozrusznik ale nic...ostatnio zauwazylem ze auto ma slabe przyspieszenie a teraz nie chce juz odpalic czym moze byc to spowodowane ?? dodam ze miesiac temu wymienialem wszystkie filtry olej oraz świece... prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, 16:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 92
Lokalizacja: mazowieckie
zacznij od sprawdzenia pompy paliwa bezpiecznika od niej i przekaznika jak to nie pomoze to nakompa bo mogl jakis czujnik pasc ja w swoejej tak mialem ze bespiecznik wyskoczyl i tez nie zapalala powodzenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, 16:30 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 718
Lokalizacja: bawaria
Zapomnialem jeszcze dodać

auto posiada instalacje gazowa
na ktorej nie jezdze od lutego poniewaz
auto kiepsko sie spisywalo na niej :kwasny:

stalem na parkingu wiec odpalila na gazie i dojechalem
jakos do domu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, 17:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Przyczyn może być wiele a nawet jeszcze więcej jak masz LPG...

Najtaniej i najszybciej określisz błąd na komputerze diagnostycznym, ale jak chcesz to możemy jeszcze powróżyć ... :cool: ;)

-Czujnik położenia wału lub wałka-

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, 09:47 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Boggy e36, Tylko żeby nie ten gaz to a Dark knight, dalej by stał na tym parkingu. :)
Jeżeli fura zapaliła z gazu, to problem czujników można wyeliminować, zostaje tylko układ zasilania paliwem.
W E36 częstym problemem jest rozłączanie się pompy paliwa. Jeżeli autko zaczynało powoli słabnąć oznaczałoby to niskie ciśnienie paliwa (filtr lub pompa)

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, 10:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
Toudi napisał(a):
Boggy e36, Tylko żeby nie ten gaz to a Dark knight, dalej by stał na tym parkingu. :)

Tylko że kolega (skoro odpalił na gazie) ma gaz pierwszej generacji czyli nie jest podłączony pod czujniki.

Tak jak koledzy pisali na 90% padła pompka lub elektryka od niej najprościej będzie jak zdejmiesz siedzisko tylnej kanapy odkręcisz czarną zaślepkę w kształcie koła która przykrywa dojście do pompy i przy takim rozebranym siedzeniu spróbujesz odpalić autko powinno być słychać wyraźne rzężenie pompki (bez zdejmowania siedziska nie zawsze nią słychać) jeżeli pompka działa zajmij się czujnikami wałka i wału

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, 10:46 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Kostek, ale co ma piernik do wiatraka??
Cytuj:
Tylko że kolega (skoro odpalił na gazie) ma gaz pierwszej generacji czyli nie jest podłączony pod czujniki

Żeby Cię z błędu wyprowadzić. Prawie każda instalacja ma awaryjny rozruch z gazu I, II, III i IV generacja. :zdziwko: Sekwencje też można uruchomić bezpośrednio z gazu.
Nie mówię że jest to zdrowe, ale wykonalne.
Co do czujników to nie chodzi czy gaz je odczytuje czy nie. Jeżeli pada czujnik niezbędny dla prawidłowej pracy układu zapłonowego to auto nie odpali ani z benzyny ani z gazu.
Dla przykładu:
1. pada czujnik położenia wału - zapomnij o odpaleniu,
2. pada immobilizer - patrz punkt 1
3. pada cewka zapłonowa - patrz punkt 1
4. pada moduł zapłonu - patrz punkt 1
itd. :(

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL