BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 21:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Drgania kierownicy w e34.
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 20:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 112
Lokalizacja: Warszawa/Żnin
Moje BMW: BMW e34 530
Kod silnika: M60
Witam wszystkim mam dziwną przypadłość ze swoim maleństwem, a mianowicie chodzi o to ze drży mi kiera od prędkości 140 km w górę i tylko podczas swobodnej jazdy, przy hamowaniu nie występują żadne drgania. Opony wywarzone, zbieżność ustawiona. Autko było na trzepakach. Wahacze, drążki dobre, nie ma żadnych luzów. Kto wie z was gdzie może tkwić problem??? Wiem, że tarcze nie mają nic wspólnego ze swobodną jazdą, ale dodam ze wszystkie tarcze i klocki nowe. Jeszcze jedna dziwna przypadłość to, że jak wpadnę w jakąś dziurę lewym przednim kołem, albo jak podjeżdżam tym kołem pod jakiś krawężnik to słychać dziwny stuk. I czy zakładając, że byłby walnięty amor to czy może występować owe drżenie kierownicy???

_________________
Obrazek
Wiele serc, jedno bicie, BMW ponad życie:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 20:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
sprawdz czy sie nie poluzowaly kolumny amorków... czesto nikt na to nie zwraca uwagi

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 21:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 112
Lokalizacja: Warszawa/Żnin
Moje BMW: BMW e34 530
Kod silnika: M60
Jestem laikiem w temacie mechaniki, gdzie mam tego szukac???

_________________
Obrazek
Wiele serc, jedno bicie, BMW ponad życie:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 21:08 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
Obrazek

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 21:15 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
w kółeczkach ci zaznaczylem co masz sprawdzic... dla pewnosci jeszcze raz zakrec w sposob : odkrec o 90 stopni tylko delikatnie tak aby sie nic nie rpzesunelo i zakrec jesli zakrecisz o wiecej niz odkreciles to pewnie to ( jezeli to bedzie to, to zakrec porzadnie i musisz zrobic zbieznosc)

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 21:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 112
Lokalizacja: Warszawa/Żnin
Moje BMW: BMW e34 530
Kod silnika: M60
Dzięki kolego/.Jutro sprawdzę i dam znać czy pomogło.

_________________
Obrazek
Wiele serc, jedno bicie, BMW ponad życie:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 21:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 112
Lokalizacja: Warszawa/Żnin
Moje BMW: BMW e34 530
Kod silnika: M60
No dobra koledzy, czy ten luz moze miec cos wspolnego z drganiem kiery???

_________________
Obrazek
Wiele serc, jedno bicie, BMW ponad życie:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 21:34 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
oczywiscie a na dowod mam na to iz ''kiedys'' na praktykach w warsztacie nie dokrecilem tych srub i telepalo kiera :hyhy: jak sie dowiedzieli co jest grane i kto to dokrecal malo mnie nie zjedli :rotfl:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 21:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 112
Lokalizacja: Warszawa/Żnin
Moje BMW: BMW e34 530
Kod silnika: M60
Moze zadam glopie pytanie ale co moze sie stac w takim przypadku???

_________________
Obrazek
Wiele serc, jedno bicie, BMW ponad życie:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 21:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
szczerze? jak sie urwa te 2 sruby i bedziesz jechal 100km/h jak przezyjesz to masz farta :P nie lekcewaz tego :(

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 21:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 112
Lokalizacja: Warszawa/Żnin
Moje BMW: BMW e34 530
Kod silnika: M60
Oki dzieki za info. Jutro koniecznie musze do tego zajrzec, a najlepiej podjade do kumpla mechanika i powiem mu ze ma to sprawdzic.

_________________
Obrazek
Wiele serc, jedno bicie, BMW ponad życie:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 22:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: konin
kolego moze opony bija wez zaluz tylne na przednie i wtedy zobacz nic sie nie otkreci na amorach to zart

_________________
bmw e34 (525i)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 22:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
marcin_85sierp napisał(a):
nic sie nie otkreci na amorach to zart
za duzo jest osob myslacych w ten sposob :hyhy: bledny sposob :hyhy:
Rafi V8 napisał(a):
albo jak podjeżdżam tym kołem pod jakiś krawężnik to słychać dziwny stuk


marcin_85sierp napisał(a):
kolego moze opony bija wez zaluz tylne na przednie i wtedy zobacz


aby napewno? :wstyd:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 22:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: konin
a jak stuk to cos z zawieszenie sprawdz jescze raz przednie wachacze koncowki drazka itp

_________________
bmw e34 (525i)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 22:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 112
Lokalizacja: Warszawa/Żnin
Moje BMW: BMW e34 530
Kod silnika: M60
Zawieszenie bylo sprawdzane dzisiaj i jest oki, diagnosta nic nie stwierdzil. A sprawdzic tych srub nie zaszkodzi.

_________________
Obrazek
Wiele serc, jedno bicie, BMW ponad życie:)


Ostatnio edytowano 2 czerwca 2009, 22:50 przez Rafi V8, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 22:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 112
Lokalizacja: Warszawa/Żnin
Moje BMW: BMW e34 530
Kod silnika: M60
Zawieszenie bylo sprawdzane dzisiaj i jest oki, diagnosta nic nie stwierdzil. A sprawdzic tych srub nie zaszkodzi.

_________________
Obrazek
Wiele serc, jedno bicie, BMW ponad życie:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 10:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 186
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E34
Kod silnika: M50B20
usunąć


Ostatnio edytowano 3 czerwca 2009, 10:59 przez piotreke34, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 10:59 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 186
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E34
Kod silnika: M50B20
to co variant zaznaczył na rysunku jest to mocowanie jarzma a nie
variant napisał(a):
kolumny amorków
.może masz krzywe tarcze i bije o zacisk. sprawdź grubość tarczy bo jak tam ci zostało 5mm to na może być skrzywiona chociażby po intensywnym hamowaniu (tarcza zagrzeje się do czerwoności i albo pęknie albo sie pokrzywi i potem może mieć bicie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 11:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
owszem ale tu sie luzuja srubki i bije jeju odczepcze sie ode mnie niech sprawdzi :rotfl:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 11:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 112
Lokalizacja: Warszawa/Żnin
Moje BMW: BMW e34 530
Kod silnika: M60
piotreke34 napisał(a):
....może masz krzywe tarcze i bije o zacisk. sprawdź grubość tarczy bo jak tam ci zostało 5mm to na może być skrzywiona chociażby po intensywnym hamowaniu (tarcza zagrzeje się do czerwoności i albo pęknie albo sie pokrzywi i potem może mieć bicie


Wszystkie tarcze i klocki są nowe, więc to na pewno nie to.

Owe śruby sprawdzone i są dobrze dokręcone.

Dzisiaj jadę jeszcze na sprawdzenie samych amorów, bo może faktycznie padnięty amor jest wszystkiemu winien??? Jak myślicie???

_________________
Obrazek
Wiele serc, jedno bicie, BMW ponad życie:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL