BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 17:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Panel nawiewu / wentylacji / klimy
PostNapisane: 17 maja 2009, 18:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
Witam!

Mam pytanie co do panelu sterowania nawiewem i klimą w e34. Były 2 typy: taki https://ssl.allegro.pl/item594415013_pa ... 4_e32.html oraz taki http://www.allegro.pl/item581583249_bmw ... iewem.html . Od czego zależy ta róznica który jest zamontowany? Widzimisię klienta, kompletacja wypsażenia? Rocznik jak dobrze widzę nie bo od 88 do 96 były i takie i takie...

Ogólnie: dlaczego są różne i co to oznacza, czy któryś jest lepszy i dlaczego oraz czy da się przełożyć w aucie z pierwszego typu na drugi?

Pzdr

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, 18:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1269
Lokalizacja: Krakow/Zakopane
Jeden jest od klimatyzacji recznej a drugi od automatycznej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, 21:42 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
Czyli domniemywam że zamienić ich się nie da??

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, 21:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1269
Lokalizacja: Krakow/Zakopane
Byc moze jest opcja zmiany, z tym ze np automatyczna nie bedzie dzialac w pelni a reczna nie stanie sie przez sam panel automatyczna ale glowy nie daje. Mysle ze przerzucajac czujniki i inne pierdolki razem z panelem mozna je zamienic. Ale to tylko takie moje domysly ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, 22:31 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
ale to raczej wątpliwe żeby dało się to zrobić i żeby działąło wszystko ok :P

powiedz mi jeszcze który jest który?

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, 22:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1153
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e34, Audi A4 B5
ja mam u siebie klimatronik czyli ten drugi panel i jak go wyciagasz z tyłu to wszystko jest podłączone jedną wielopinową kostką,
natomiast ten pierwszy panel to jest klima ale zwykłe nawiewy i wydaje mi sie!! nie jestem pewny wiec pisze że mi sie wydaje ze te zwykłe nawiewy są sterowane linkami dlatego przełożenie to grubsza robota ale to tylko moja opinia. :rotfl: nie wiem czy :rotfl: faktycznie tak jest :niepewny: :22: :22:

_________________
Obrazek
www.dtmpower.net
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, 22:49 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
TOMEK_2.5 napisał(a):
ja mam u siebie klimatronik czyli ten drugi panel i jak go wyciagasz z tyłu to wszystko jest podłączone jedną wielopinową kostką,
natomiast ten pierwszy panel to jest klima ale zwykłe nawiewy i wydaje mi sie!! nie jestem pewny wiec pisze że mi sie wydaje ze te zwykłe nawiewy są sterowane linkami dlatego przełożenie to grubsza robota ale to tylko moja opinia. :rotfl: nie wiem czy :rotfl: faktycznie tak jest :niepewny: :22: :22:
tak jest jak napisałeś ,sterowanie jest zupełnie inne trzeba zmienic cały zespół nagrzewnicy z nawiewami ciężka robota ale możliwa do wykonania :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, 22:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1269
Lokalizacja: Krakow/Zakopane
Ta jest automatyczna https://ssl.allegro.pl/item594415013_pa ... 4_e32.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 09:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
nie tylko panel sie różni - przy filtrze przeciwpyłkowym (klima automatyczna) jest duży miedziany czujnik-taka płetwa .
Wydaje mi sie że nie da zmienic manuala na automat i odwrotnie. w automacie nie ma żadnych linek itp.

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL