BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 13:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Przepalające się żarówki
PostNapisane: 18 maja 2009, 17:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: KĂŞdzierzyn-KoÂźle
Witam. Mam taki problem.. Jak kupilem swoje BMW, przy wymianie zarowek ktore mi sie spalily i byly cale czarne jakby sie przegrzaly zauwarzylem, ze plastikowe koncowki strasznie sa juz stopione i wymienilem na nowe koncowki. Teraz mam tak, ze co 2 miesiace pala mi sie zarowki i przetapiaja koncowki. Cala plastikowa obiemka sie topi, a zarowki nie pala sie sama czesc szklana lecz przepala sie czesc metalowa, sprawdzalem napiecie akumulatora i wsdzystko sie zgadza. Co moze byc tego przyczyna?


Ostatnio edytowano 18 maja 2009, 17:38 przez matioo1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 17:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Może moc za duża? Max 1,5W zdaje się że ma być.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 09:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: KĂŞdzierzyn-KoÂźle
A ma ktoś może pojecie gdzie kupic takie kancówki całe zalane plastikiem??? albo moze takie ordinalne jak w bmw??
ja kupilem takie :

http://moto.allegro.pl/item633927723_ko ... _10sz.html

I je rozpuscciło ma ktoś jakiś pomysł ,bo ja juz nie bardzo...,a wogole jezdze duzo w nocy i na długich i z nimi sie nic nie dzieje i jest 100% ok...ładowanie z akumulatora tez ok wyglada ze cos z tymi koncowkami...:( pomocy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 14:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Przednie, tylne, od jakich świateł ???

będzie topić ogólnie z dwóch powodów,

1 za mocna żarówka,
2 lużne lub zaśniedziałe, połączenia z masą.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 15:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: maÂłopolska
Miałem podobnie na przodzie po lewej stronie. Też wymiany i topiąca się obejma.
Sprawdzenie pokazało że wiązka kabli doprowadzająca zasilanie była lekko przetarta praktycznie przy samym reflektorze. Po wymianie kabla problem zanikł.

Jak masz możliwość to sprawdź miernikiem sam kabel i dowiesz się czy dobrze strzelam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 15:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: KĂŞdzierzyn-KoÂźle
oki napewno napisze a moglibyscie mi odpowiedziec na takie pytanie wymieniałem cylinderek w tylnym kole ,,bebny" i jezdzilem jakis czas odpowietrzylem wszystko ale jakos malo mi sie płynu zrobilo a nie ma wyciekow i tu pytanie moge dolac obojetnie jaki płyn czy jakis secialny płyn chamulcowy???

Acha i jaka powinna byc ta zarówka H1 moc.55 tak ??? czy polecacie niebieskie czy zwykłe zółte??? tylko nie mowice o takich drogich bo najpierw musze sprawdzic czy wszystko ok,bo w pol roku spalilo mi sie chyba z 15 sztuk...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL